-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Папір для друку А4, А3
ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DAP/DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: м. Львів (згідно рознарядок ПОКУПЦЯ). Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акту прийому-передачі товару або видаткової накладної.
Завершена
3 421 582.60
UAH без ПДВ
Номер:
cf7c94a2d62a4db2b59380e0a5d43f3c
Внутрішній номер закупівлі:
24500998
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-02-21-001712-a
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40081195
-
Адреса:
79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Терендій Соломія Володимирівна 380322261980 elzakup.nh@railway.lviv.ua http://railway.lviv.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
3 421 582.60 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій:
21.02.2025 10:40 - 03.03.2025 08:00
Період кваліфікації:
03.03.2025 08:00 - 03.03.2025 08:16
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписПорядок здійснення оплати здійснюється відповідно до розділу 7 проєкту Договору, який розміщено на вебпорталі Уповноваженого органу.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 календарні дні
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
- Подіядата подання заявки
- ОписУмови та строки поставки продукції здійснюється відповідно до розділу 4 проєкту Договору, який розміщено на вебпорталі Уповноваженого органу.
- Розмір100%
- Тип оплатиПовторювана поставка
- Період у днях15 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Кількість
28645 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Папір для друку, А3, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Кількість
317 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44812423
-
Контактна особа:
Андрій Ельцов 380665752725 el0665752725@gmail.com
-
Адреса:
02094, Україна, Київська область, Київ, 02094, м. Київ, пр. Каденюка Леоніда, буд. 14
Початкова пропозиція
2 898 915.15 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 898 915.15 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.03.2025 08:16
Відповіді на вимоги
19
Документи
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44994768
-
Контактна особа:
Євген Іващенко 380508293025 tov.officekomfortservice@gmail.com
-
Адреса:
02156, Україна, Київська область, Київ, Україна, 02156, місто Київ, вул.Шолом-Алейхема, будинок 18
Початкова пропозиція
2 928 992.40 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 928 992.40 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
19
Документи
1
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43977041
-
Контактна особа:
Матвій 380673873633 corptender1@ukrpap.com.ua
-
Адреса:
04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б
Початкова пропозиція
2 946 285.85 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 946 285.85 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
19
Документи
1
Контракти
Номер:
10d8774111234d1eb6c3eb36f2ac7b91
Ідентифікатор договору:
UA-2025-02-21-001712-a-c1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44812423
-
Адреса:
02094, Україна, Київська область, Київ, 02094, м. Київ, пр. Каденюка Леоніда, буд. 14
Номер договору:
Л/НХ-25158/НЮ
Сума договору:
3 478 698.18 UAH з ПДВ
Сума договору:
2 898 915.15 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Папір офісний Office Economy Cut-Size Copy&Print NAVIGATOR: 117.90000 UAH з ПДВ
Папір для друку COPY PAPER Standart plus A3, 80 г/м², 500 арк., білий: 320.04000 UAH з ПДВ
Папір для друку COPY PAPER Standart plus A3, 80 г/м², 500 арк., білий: 320.04000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
07.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
07.03.2025 00:00
Статус:
Підписаний