• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи. Шафи для документів.

Завершена

18 960.00 UAH з ПДВ
Номер: 58f94600b0cb4e13bca25eb7e6153848
Внутрішній номер закупівлі: 24484748
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-19-013488-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактна особа: Родчук Галина 380507308223 buhgalteriya.knp.cpm-kdd@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 18 960.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи. Шафи для документів.
Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість 4 штука
Період постачання 19.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 , На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ МЕБЛІ ПЛЮС"
Ціна пропозиції 18 960.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.02.2025 17:46
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 035035412ba3418d8f0ecb3a1786c571
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-19-013488-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ МЕБЛІ ПЛЮС"
Номер договору: 93
Сума договору: 18 960.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 15 800.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 19.02.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 19.02.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
img20250219_09035689 №93.pdf