• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір офісний, клей ПВА, коректор з пензл., ватман, скріпки (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Завершена

2 438.88 UAH з ПДВ
Номер: 811dc004da6b4441991d1e59269d0a81
Внутрішній номер закупівлі: 24469715
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-18-012891-a   
Замовник: КВАСИЛІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Світлана Поліщук +380977435829 buhgalter305@ukr.net http://leleka.rv.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 438.88 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 штука
Період постачання 18.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 35350, Україна, Рівненська область, смт.Квасилів, вул. Молодіжна, 26 На карті
Клей ПВА
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 18.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 35350, Україна, Рівненська область, смт.Квасилів, вул. Молодіжна, 26 На карті
Коректор з пензл.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання 18.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 35350, Україна, Рівненська область, смт.Квасилів, вул. Молодіжна, 26 На карті
Ватман А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 18.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 35350, Україна, Рівненська область, смт.Квасилів, вул. Молодіжна, 26 На карті
Скріпки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 18.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 35350, Україна, Рівненська область, смт.Квасилів, вул. Молодіжна, 26 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Ціна пропозиції 2 438.88 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.02.2025 16:49
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 6d3dd72aa615487dbf3c6067943a13ee
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-18-012891-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Номер договору: 21
Сума договору: 2 438.88 UAH з ПДВ
Сума договору: 2 032.40 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний: 149.52000 UAH з ПДВ
Клей ПВА: 12.24000 UAH з ПДВ
Коректор з пензл.: 11.40000 UAH з ПДВ
Ватман А4: 151.68000 UAH з ПДВ
Скріпки: 9.36000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 18.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 18.02.2025 16:46
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 21.pdf