• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Молоко ультрапастеризоване

УМОВИ ПОСТАВКИ: - ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) - поставка з оплатою мита, відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року; - Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ; - Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десять) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ, але не пізніше 31.12.2025 р.; - Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ, (Київська обл.), м. Козятин, (Вінницька обл.), або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в рознарядці на поставку ТОВАРУ; - рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ в один з таких способів: на поштову адресу, вручається уповноваженому представнику під розпис, шляхом відправлення на електронну адресу; - Датою поставки ТОВАРУ вважається дата підписання Сторонами Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної. УМОВИ ОПЛАТИ: - Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА; Для платників ПДВ: - Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ; - У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної; - У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: - Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: - Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ; - У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня; - ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури, підписаного Сторонами Акта прийому-передачі товару або підписаної Сторонами видаткової накладної, документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ), зареєстрованої податкової накладної у відповідності до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ); - Датою здійснення оплати за цим Договором вважається дата списання коштів обслуговуючим банком ПОКУПЦЯ з його поточного рахунку, згідно з платіжною інструкцією щодо перерахування відповідної суми на користь ПОСТАЧАЛЬНИКА.

Торги не відбулися

23 301.46 UAH без ПДВ
Номер: 1db4b272f7904d14bcfdb2cd975bebbc
Внутрішній номер закупівлі: 24465394
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-18-008604-a   
Замовник: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактна особа: Олександр Гриб 380444654643 hryb.o.v@sw.uz.gov.ua http://swrailway.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 23 301.46 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 18.02.2025 14:23 - 24.02.2025 00:00
Дата відміни: 24.02.2025 00:00
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г
Код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки
Кількість 542 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Київська область, Київ На карті