• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

офісне устаткування та приладдярізне(папір А4, ручки кулькові,файли,гумка канцелярська,скотч канцелярський ,клуй,коректор,скрепки)

Завершена

5 480.00 UAH без ПДВ
Номер: 94ebcbbbf8554586ac5f3343274930d6
Внутрішній номер закупівлі: 24450223
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-17-008094-a   
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ САГУНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Лідія Козко +380938709082 sagunivka_vktender@meta.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Обґрунтування умови застосування: Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Очікувана вартість: 5 480.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір А4
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 16 штука
Період постачання 17.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 20921, Україна, Черкаська область, с.Боровиця, вул.Крилівська,90А На карті
ручки кулькові
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 11 штука
Період постачання 17.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 20921, Україна, Черкаська область, с.Боровиця, вул.Крилівська,90А На карті
файли
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 4 штука
Період постачання 17.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 20921, Україна, Черкаська область, с.Боровиця, вул.Крилівська,90А На карті
гумка канцелярська
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 1 штука
Період постачання 17.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 20921, Україна, Черкаська область, с.Боровиця, вул.Крилівська,90А На карті
скотч канцелярський
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 7 штука
Період постачання 17.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 20921, Україна, Черкаська область, с.Боровиця, вул.Крилівська,90А На карті
клей
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 4 штука
Період постачання 17.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 20921, Україна, Черкаська область, с.Боровиця, вул.Крилівська,90А На карті
коректор
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 3 штука
Період постачання 17.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 20921, Україна, Черкаська область, с.Боровиця, вул.Крилівська,90А На карті
скрепки
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 2 штука
Період постачання 17.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 20921, Україна, Черкаська область, с.Боровиця, вул.Крилівська,90А На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ДАЦЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА
Ціна пропозиції 5 480.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.02.2025 14:20
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 019f144480904e668c4665f39ee8f358
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-17-008094-a-c1
Постачальник: ДАЦЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА
Номер договору: 1
Сума договору: 5 480.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 17.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 17.02.2025 14:15
Статус:
Підписаний
pdf
договір1_0001.pdf