-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
ДК 021:2015:03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Капуста білоголова свіжа, середньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037; Цибуля ріпчаста свіжа, першого товарного сотру, від 4 см, ДСТУ 3234; Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035; Часник свіжий, першого товарного сорту, ДСТУ 3233; Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033; Гарбузи продовольчі свіжі, з видовженою формою, ДСТУ 3190)
Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Товар постачається окремими партіями згідно із замовленням від закладу, в робочі дні : 1-3 рази на тиждень, з 8.00 год і протягом робочого дня, за адресою: 80381 Львівська область, м. Дубляни, вул.Шевченка, 19. У разі виникнення у Замовника нагальної потреби, останній має право зазначити у замовленні інший Строк поставки Товару. Замовник може передбачити у замовленні, що поставка товару може здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Замовника. Постачальник зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в Замовленні. Заявки подаються Замовником Постачальнику письмово, або усно через телефонний зв’язок, або шляхом надсилання електронного листа на електронну адресу Постачальника (спосіб повідомлення визначається Замовником самостійно). Обсяг щоденного постачання Товару залежать від терміну реалізації Товару та кількості дітей, які відвідують заклад Кількість і асортимент товару визначається відповідно до потреби Замовника в межах загальної суми цього Договору відповідно до Специфікації, додатку №1 до цього Договору, що є невід’ємною частиною цього Договору
-
Код ЄДРПОУ:
31583987
-
Адреса:
80381, Україна, Львівська область, м. Дубляни, вул. Шевченка,19
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної на Товар. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів з незалежних від Замовника причин, строк виконання платіжних зобов’язань Замовника відстрочується до усунення зазначених обставин, а оплата за поставлений товар здійснюється після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
- Подіядата подання заявки
- ОписПоставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника з 8:00 години і протягом робочого дня у робочі дні тижня (1-3 рази на тиждень). Замовник може передбачити у заявці/замовленні, що поставка товару може здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Замовника. Постачальник зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в заявці/замовленні. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше 2 (двох) робочих днів з дати одержання відповідної заявки Замовника
- Розмір100%
- Тип оплатиПовторювана поставка
- Період у днях2 робочі дні