• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

25Т-153Е_30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)

Учасники - неплатники ПДВ з метою приведення своєї ціни пропозиції до рівних умов з іншими учасниками-платниками ПДВ подають свою ціну пропозиції з урахуванням ПДВ (20%). Тобто, при поданні своєї ціни пропозиції учасники - неплатники ПДВ додають до своєї базової ціни пропозиції 20% ПДВ. Договір з переможцем відбору, що не є платником ПДВ, укладається без урахування ПДВ (20%) на підставі абз. 3 п. 66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. №822. Рік (строк/термін/період) виготовлення товару - не більше 12 місяців з дати виготовлення на дату поставки. Товар є новим (не відновленим) та таким, що не був у використанні. Гарантійний строк на товар - термін гарантії не менше 12 місяці з дати поставки і не є меншою від гарантійного строку заводу-виробника. Заміна неякісних (бракованих) пачок за рахунок Постачальника. Вимоги до тари та упаковки - упаковка і маркування товару відповідають встановленим правилам, стандартам і технічним умовам товару. Згідно із заводською упаковкою. Упаковка не повертається. Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) товару. Тара (упаковка) забезпечує повну цілісність товару при транспортуванні усіма видами транспорту, включаючи перевантаження, є новою, цілою (не ушкодженою) та не має слідів перепакування. Умови поставки - DDP – станція (склад) призначення для резидентів. Транспортні витрати по доставці товару в місце призначення (при умовах поставки DDP) включені в ціну товару (предмету закупівлі). Інші умови - здійснення вантажно-розвантажувальних послуг, занесення до місця зберігання, здійснюється за рахунок учасника (постачальника) у строк, визначений замовником в договорі про закупівлю та відповідно до графіку поставки.

Завершена

230 310.00 UAH з ПДВ
Номер: 489ec7c9d8624d329d8d3eb06baad7e5
Внутрішній номер закупівлі: 24443776
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-17-001786-a   
Замовник: АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактна особа: Дмитро Лещенко +380968001794 dmytro.leshchenko@ugv.com.ua http://ugv.com.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 230 310.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 17.02.2025 10:09 - 21.02.2025 08:00
Період кваліфікації: 21.02.2025 08:00 - 21.02.2025 09:24
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1500 пачка
Період постачання до 31.03.2025
Місце постачання 04053, Україна, м. Київ, вул. Кудрявська 26/28 На карті
Папір для друку, А3, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 пачка
Період постачання до 31.03.2025
Місце постачання 04053, Україна, м. Київ, вул. Кудрявська 26/28 На карті
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання до 31.03.2025
Місце постачання 04053, Україна, м. Київ, вул. Кудрявська 26/28 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 198 942.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
198 942.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.02.2025 09:24
Відповіді на вимоги 24
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "АСТЕОН"
Початкова пропозиція 215 134.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
215 134.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 24
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ПРОМ ПЛЮС"
Початкова пропозиція 222 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
222 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 24
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "БРАВО-ПАП"
Початкова пропозиція 230 000.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
230 000.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 24
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: d788e899ad47428ba2d6a318bbec79c8
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-17-001786-a-b1
Постачальник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Дані про підписанта Постачальника: Михайленко Володимир Іванович, tender@ukrpap.com.ua, 380673873633, UA983004650000026007300032219, статут, директор
Номер договору: УГВ96/37-25
Сума договору: 198 942.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 165 785.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір А4 80 г/м2 500 арк. EVERYDAY COPY: 121.86000 UAH з ПДВ
Папір для друку MULTIOFFICE A3, 80 г/м², 500 арк., білий: 270.00000 UAH з ПДВ
Папір офісний 120 г/м2 Navigator Colour Documents: 132.60000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 27.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 27.02.2025 15:26
Статус:
Виконаний
pdf
Договір ТОВ ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР №УГВ 96 37-25 від 27,02,20...
p7s
sign.p7s