• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

«Послуги з організації харчування дітей та молоді з функціональними обмеженнями (готові страви з доставкою)», за кодом ДК021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги

Завершена

123 284.00 UAH з ПДВ
Номер: dadcf35c0ad3430f9d0f6cfe00aa9b81
Внутрішній номер закупівлі: 24440567
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-15-000223-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" РЕНІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Оксана Куля +484044670 kucnsp.reni@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: ОБГРУНТУВАННЯ Підстави для здійснення Замовником закупівлі відповідно до пункту13 Особливостей Відповідно до пункту 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня припинення або скасування особливості здійснення закупівель, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону України було прийнято Постанову Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дні його припинення або скасування» зі змінами на підставі якої Замовник проводить процедури закупівлі. Керуючись нормами законодавства КУ «Центр надання соціальних послуг» Ренійської МР 22.01.2025 р. було оголошено закупівлю за предметом «Послуги з організації харчування дітей та молоді з функціональними обмеженнями (готові страви з доставкою)», за кодом ДК021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-01-22-020079-a. Дана процедура була автоматично відмінена електронною системою закупівель відповідно до пп.2 п.51 Особливостей – «неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями. 28.12.2024 року, електронною системою автоматично було сформовано Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-01-22-020079-a в якому міститься інформація про відміну процедури закупівлі через відсутність пропозицій. Пункт 13 Особливостей передбачає можливість придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках. Відповідно до Підпункту 6 пункту 13 один з таких випадків, є: коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятого відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятий відсоток був зазначений у тендерній документації. Враховуючи викладене у Замовника наявні підстави для укладання договору без використання електронної системи закупівель відповідно до пп.6 п.13 Особливостей за умови, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не будуть відрізнятися від вимог, що були визначені у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не буде перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі). Уповноважена особа Оксана КУЛЯ
Очікувана вартість: 123 284.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Послуги з організації харчування дітей та молоді з функціональними обмеженнями (готові страви з доставкою)», за кодом ДК021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 2618 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 68800, Україна, Одеська область, Рені, вул. Паркова 13 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПІРОЖОК СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА
Ціна пропозиції 123 284.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.02.2025 11:53
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 84a120f940094fdcaf7c93f0cecbc0b7
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-15-000223-a-c1
Постачальник: ПІРОЖОК СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА
Номер договору: 15
Сума договору: 123 284.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 123 284.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 12.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 12.02.2025 11:54
Статус:
Підписаний
pdf
договір Пирожок.pdf