-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Папір офісний, форматний
Оплата за Товар здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Постачання Товару проводиться Постачальником відповідно до заявки Замовника. Заявка на Товар передається Постачальнику у будь-який робочий день тижня засобами телефонного та/або електронного зв’язку. Кінцевий термін поставки товарів до 30.04.2025 року.
Завершена
14 995.80
UAH з ПДВ
Номер:
b3ee1b53c9f8428c8f1a20c15aafee77
Внутрішній номер закупівлі:
24423784
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-02-13-011554-a
Замовник:
Військова частина 2138
×
-
Код ЄДРПОУ:
14321386
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Контактна особа:
Малакуцька Юлія Федорівна 380487019230 UMalakutska@dpsu.gov.ua https://dpsu.gov.ua/ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
14 995.80 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
13.02.2025 15:40 - 18.02.2025 11:00
Період кваліфікації:
18.02.2025 11:00 - 19.02.2025 09:59
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата за Товар здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 робочі дні
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
- Подіядата подання заявки
- ОписПостачання Товару проводиться Постачальником відповідно до заявки Замовника. Заявка на Товар передається Постачальнику у будь-який робочий день тижня засобами телефонного та/або електронного зв’язку. Кінцевий термін поставки товарів до 30.04.2025 року.
- Розмір100%
- Тип оплатиОдноразова поставка
- Період у днях25 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Кількість
90 пачка
Період постачання
до 30.04.2025
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38295925
-
Контактна особа:
Татьяна Чернишенко +380509052388 op5@klyaksa.biz
-
Адреса:
65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ СТАРОПОРТОФРАНКІВСЬКА, будинок 117
Початкова пропозиція
14 995.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
14 995.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.02.2025 09:59
Відповіді на вимоги
9
Документи
2
Скарги
0
ФОП "ТЮКАЛОВ БОГДАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3386914714
-
Контактна особа:
Олег Бонящук +380985464006 oleg@bravopap.com.ua
-
Адреса:
21034, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ АНТОНОВА ОЛЕГА будинок 28 корпус 1 квартира 37
Початкова пропозиція
14 995.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
14 995.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
9
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
32f19998ecc44bf888018c5458f111bc
Ідентифікатор договору:
UA-2025-02-13-011554-a-c1
Постачальник:
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38295925
-
Адреса:
65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ СТАРОПОРТОФРАНКІВСЬКА, будинок 117
Дані про підписанта Постачальника:
Чернишев Олександр Васильвича, alex@klyaksa.biz, +380503902755, 163209840000026000210354124 , статуту, директор
Номер договору:
613690/134-25
Сума договору:
14 995.80 UAH з ПДВ
Сума договору:
12 496.50 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Папір для друку Econ Copy A4, 80 г/м², 500 арк., білий (8991389139202): 166.62000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
20.02.2025 00:00 - 01.12.2025 00:00
Дата підписання:
20.02.2025 00:00
Статус:
Підписаний