• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Фарш з яловичини, охолоджений, ДСТУ 4437

Місце поставки Товару, Бабинська гімназія вул. Шевченка, 2а Дублянська гімназія вул. С.Стрільців, 13 Новокалинівський ліцей, площа Авіації, 25 Гординянська гімназія вул. І.Франка, 65 Корналовицька гімназія вул. Грушевського, 6 Містковицька гімназія вул. Садова, 31 Пинянська гімназія, вул. Героїв Майдану, 8а ЗДО «Сонечко» Площа Авіації, 19а ЗДО «Ранок» вул. Молодіжна, 7 Покупець залишає за собою право змінити місце поставки Товару, про що Сторони укладають Додаткову угоду до цього Договору, яка є його невід’ємною частиною.Ціна на товар встановлена в національній валюті України. В ціну включаються всі затрати постачальника, пов’язані з виконанням Договору, в т. ч. витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів). Покупець здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку за фактом його постачання. Датою здійснення будь-яких платежів Покупцем за цим Договором є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Покупця. Розрахунки за Товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки (передачі) Товару на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної), наданих Покупцем при оформленні поставки. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. Поставка товару здійснюється в день зазначений в замовленні Покупця. Товар повинен супроводжуватися супровідною первинною документацією (сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам) та накладною Постачальника, після підписання якої продукція вважається прийнятою Покупцем. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника та за рахунок Постачальника.

Торги не відбулися

391 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 057877cc6c474177b5c63c41112e924e
Внутрішній номер закупівлі: 24414566
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-13-002328-a   
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Новокалинівської міської ради
Контактна особа: Процяк Марія Петрівна +380962899367 osvita_novkalyniv@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродуктиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 391 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 13.02.2025 10:32 - 18.02.2025 00:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
підписання договору - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Фарш з яловичини, охолоджений, ДСТУ 4437
Код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти
Кількість 1700 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 81464, Україна, Львівська область, Новий Калинів, пл.Авіації,1а На карті

Інформація про скасування

Номер: c90b85b007534903a4886d6e338aed53
Причина скасування: Неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Опис причини скасування: Пунктом 65 Порядку № 822 встановлено, що замовник може відмінити запит ціни пропозицій до укладення договору про закупівлю. Замовник має потребу змінити умови поставки та оплати. У зв’язку із неможливістю внести зміни до оголошення, замовник вважає доцільним відмінити закупівлю.
Дата опублікування: 13.02.2025 11:29
Дата виконання: 13.02.2025 11:29
Статус:
Виконано