-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку
Завершена
147 419.80
UAH без ПДВ
Номер:
20468b7ef00341559cb0d61423764f49
Внутрішній номер закупівлі:
24411309
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-02-12-014882-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРОСТІР МОЖЛИВОСТЕЙ СВЯТОГО АНТОНІЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
45396552
-
Адреса:
79055, Україна, Львівська область, Львів, вул.Китайська, будинок 4
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Баляс Оксана Франківна 380676745442 prostirantonii@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирівАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами).
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником;
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на 2025 рік. Відповідно до річного плану на 2025 р. існує потреба у здійсненні закупівлі ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (Послуги з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку»).
Замовником, КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРОСТІР МОЖЛИВОСТЕЙ СВЯТОГО АНТОНІЯ" 20 січня 2025 року було оголошено закупівлю згідно ідентифікатора ID: UA-2025-01-20-008250-a за типом відкритих торгів з особливостями. В ході проведення закупівлі виявлено помилку при визначені орієнтовної кількості рейсів, що вказана в технічній специфікації до тендерної документації, що є предметом закупівлі. Однак станом на даному етапі проведення процедури закупівлі не можливо внести зміни до кількості послуг - кількості рейсів, що є предметом закупівлі. Враховуючи зазначене, Замовником було прийнято рішення та відмінено відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 60130000-8 – Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (Послуги з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку), у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг, за кількістю рейсів що вказана в технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації).
З огляду на наведене в Замовника постає потреба у забезпеченні безперебійного надання послуг з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку» на час проведення процедури відкритих торгів.
Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі за пп. 4 п. 13 Особливостей відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах».
Уповноваженій особі Баляс Оксані опублікувати інформацію про укладений договір на закупівлю ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів («Послуги з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку») у визначений Постановою КМУ №1178 спосіб та терміни.
Очікувана вартість:
147 419.80 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку
Кількість
1 послуга
Період постачання
06.02.2025 - 07.03.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП КОПКО ЮРІЙ ІГОРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3587304772
-
Контактна особа:
КОПКО ЮРІЙ ІГОРОВИЧ 380671324503 yura.kopkp@ukr.net
-
Адреса:
81114, Україна, Львівська область, Львів, село Скнилів, ВУЛИЦЯ КОРОТКА, будинок 3, квартира 1
Ціна пропозиції
147 419.80 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.02.2025 18:15
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
7b4be48c5e074471911e0d3c6a51ba12
Ідентифікатор договору:
UA-2025-02-12-014882-a-c1
Постачальник:
ФОП КОПКО ЮРІЙ ІГОРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3587304772
-
Адреса:
81114, Україна, Львівська область, Львів, село Скнилів, ВУЛИЦЯ КОРОТКА, будинок 3, квартира 1
Номер договору:
06/02-2025 р.
Сума договору:
147 419.80 UAH без ПДВ
Період дії договору:
06.02.2025 00:00 - 07.03.2025 00:00
Дата підписання:
06.02.2025 10:00
Статус:
Виконаний