• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папір для друку

Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Документи, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально (детально в п. 7 Розділу І та додатку 3 до тендерної документації). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 до тендерної документації. Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби відокремлених структурних підрозділів ДП «АМПУ», з урахуванням Наказу ДП «АМПУ» від 02.10.2024 № 23/10-АГ «Про об'єднання закупівель окремих категорій товарів і послуг», наявним досвідом у користуванні Замовником товарів зазначених технічних характеристик, а також з метою закупівлі якісного товару. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін. З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на Товар на умовах закупівлі ДП «АМПУ» направлено листи-запити, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями. З метою забезпечення отримання розширеної інформації про актуальну вартість Товару на ринку України, додатково до основного методу визначення очікуваної вартості був здійснений пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернету на сайтах постачальників відповідних товарів. Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.

Завершена

117 922.97 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 589.61 UAH
Номер: 4faba5ff455b4a28824b288f8dc9f7bb
Внутрішній номер закупівлі: 24410287
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-12-013851-a   
Замовник: ДП "АМПУ"
Контактна особа: Ракуленко Олена 380487759504 Olena.Rakulenko@uspa.gov.ua http://uspa.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 117 922.97 UAH без ПДВ
Період уточнення: 12.02.2025 16:47 - 18.02.2025 00:00
Період прийому пропозицій: 12.02.2025 16:47 - 21.02.2025 12:00
Аукціон: 24.02.2025 12:53 - 24.02.2025 13:22
Період кваліфікації: 24.02.2025 13:22 - 10.03.2025 11:45
Період завантаження договору: 16.03.2025 00:00 - 26.03.2025 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴117 922.97 Папір для друку