• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Столик маніпуляційний, суцільний, на колесах, 1 металева полиця, 1 полиця з нержавіючої сталі, 1 висувний ящик, габарити: 720х450х800.; Шафа медична одностулкова із металічним сейфом, суцільна, 2 полиці, матеріал каркаса: метал, задня та бокові стінки: метал, полиці: метал, дверцята верхні: скло, дверцята нижні: метал, 400х500х1600 мм)

ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА РОЗРАХУНКІВ Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору. СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ Строк поставки товару до 12 березня 2025 року. Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару). Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1. Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору. Приймання-передача товару оформлюється видатковою накладною та актом приймання – передачі товару від Постачальника, які підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній та в Акті приймання- передачі відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору. У разі виявлення: - недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару; - товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї партії товару Постачальнику.

Завершена

22 100.00 UAH з ПДВ
Номер: ef47e1732f57439d9b5973db23eee4dd
Внутрішній номер закупівлі: 24409827
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-12-013380-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Алла Рогоча +380950004378 dogovir.vrl@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 22 100.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 12.02.2025 16:36 - 17.02.2025 00:00
Період кваліфікації: 17.02.2025 00:00 - 17.02.2025 08:50
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Столик маніпуляційний, суцільний, на колесах, 1 металева полиця, 1 полиця з нержавіючої сталі, 1 висувний ящик, габарити: 720х450х800.
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 1 пачка
Період постачання до 12.03.2025
Місце постачання 07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Кургузова,1 На карті
Шафа медична одностулкова із металічним сейфом, суцільна, 2 полиці, матеріал каркаса: метал, задня та бокові стінки: метал, полиці: метал, дверцята верхні: скло, дверцята нижні: метал, 400х500х1600 мм.
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 1 штука
Період постачання до 12.03.2025
Місце постачання 07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Кургузова,1 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП"
Початкова пропозиція 14 921.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
14 921.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.02.2025 08:50
Відповіді на вимоги 33
Документи 2
Скарги 0
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ ЗАПОВІТ"
Початкова пропозиція 15 060.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
15 060.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 33
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН"
Початкова пропозиція 19 586.35 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
19 586.35 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 33
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: c931c304491b47ca966d1108e0962d49
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-12-013380-a-a1
Постачальник: ТОВ "ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП"
Дані про підписанта Постачальника: Адамова Олена Анатоліївна, omegazavod@gmail.com, +380500675939, UA883133990000026000055745045, Статуту, Директор
Номер договору: 59
Сума договору: 14 921.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 13 944.86 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Столик маніпуляційний медичний СТ-М-Н, Атон: 6 798.00000 UAH з ПДВ
Шафа медична ШМ-М, Атон: 8 123.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 20.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 20.02.2025 15:07
Статус:
Підписаний
pdf
Дог_59_ТОВ Омега Інвест Групп.pdf
p7s
sign.p7s