-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Кліше печатки під індивідуальне замовлення, оснастка для печатки)
строк поставки: 31.03.2025 місце поставки: склад ПАТ «Запоріжжяобленерго», м. Запоріжжя (адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару). спосіб поставки товару: поставка здійснюється виключно на підставі письмової заявки Покупця у строки та на умовах, зазначених у п. 5.2 Договору. Поставка товару здійснюється за рахунок та транспортом «Постачальника». «Постачальник» зобов’язаний поставити заявлену партію товару протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту подання письмової Заявки «Покупцем». Порядок здійснення оплати: *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: 4.1. За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 40 (сорока) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: 4.1. «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 40 (сорока) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. 4.2. Датою оплати по цьому Договору визначається дата зарахування грошових коштів на поточний рахунок «Постачальника».
-
Код ЄДРПОУ:
00130926
-
Адреса:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
- Подіяпоставка товару
- Опис*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: 4.1. За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 40 (сорока) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: 4.1. «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 40 (сорока) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. 4.2. Датою оплати по цьому Договору визначається дата зарахування грошових коштів на поточний рахунок «Постачальника».
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях40 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
3150017593
-
Контактна особа:
Гудкова Юлія Павлівна +380662864132 gudkov-stamp@ukr.net http://stamp-megapolis.com.ua
-
Адреса:
61100, Україна, Харківська область, Харків, вул. Танкопія 14, кв. 60