• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне

Торги відмінено

55 500.00 UAH з ПДВ
Номер: 57d5f7a24ef343489533e835272677ed
Внутрішній номер закупівлі: 24368735
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-10-005551-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактна особа: Цуканова Майя Володимирівна 380442932407 tender_kmkl18@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 55 500.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 10.02.2025 11:51 - 13.02.2025 09:00
Період кваліфікації: з 13.02.2025 09:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 пачка
Період постачання до 10.03.2025
Місце постачання 01054, Україна, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, будинок 17 На карті

Інформація про скасування

Номер: 04b08c041dec40ac9eb73e7441e2fb2f
Причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: Під час розгляду першого питання порядку денного: Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-02-10-005551-a Пунктом 65 Порядку № 822 встановлено, що замовник може відмінити запит пропозицій постачальника до укладення договору про закупівлю. Під час проведення запиту пропозицій постачальника щодо Закупівлі замовник допустив технічну помилку і дискваліфікував помилково переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР" (код ЄДРПОУ 44812423) з найменшою ціновою пропозицією 36900,00 грн з ПДВ. У зв’язку з наявним фактом неукладення договору про закупівлю із переможцем відбору з вини замовника, потрібно прийняти рішення про відміну запиту пропозицій постачальника щодо Закупівлі. Під час розгляду другого питання порядку денного: Пунктом 65 Порядку № 822 встановлено, що інформація про відміну запиту пропозицій постачальника замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття такого рішення. Отже, потрібно прийняти рішення про оприлюднення інформації про відміну запиту ціни пропозицій щодо Закупівлі (у вигляді цього протоколу) в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття цього рішення. На підставі вищевикладеного, керуючись вимогами Закону, Особливостей , Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом від 09.04.2024 № 101-ОД Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня № 18» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Відмінити запит ціни пропозицій щодо Закупівлі відповідно до пункту 65 пп1 «відсутності подальшої потреби саме в цієї закупівлі» Порядку № 822. Оприлюднити інформацію про відміну запиту ціни пропозицій щодо Закупівлі (у вигляді цього протоколу) в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття цього рішення.
Дата опублікування: 17.02.2025 13:14
Дата виконання: 17.02.2025 13:14
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Початкова пропозиція 36 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
36 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
17.02.2025 12:13
Відповіді на вимоги 8
Документи 4
Скарги 0
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 39 474.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
39 474.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Відповіді на вимоги 8
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 39 564.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
39 564.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 8
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "Бумвест"
Початкова пропозиція 42 300.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
42 300.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ФОП "ЄГОРОВА ОКСАНА ВАСИЛІВНА"
Початкова пропозиція 42 570.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
42 570.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Початкова пропозиція 43 182.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
43 182.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "АСТЕОН"
Початкова пропозиція 43 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
43 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ФОП "ТЮКАЛОВ БОГДАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 44 586.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
44 586.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"
Початкова пропозиція 45 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
45 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ПРОМ ПЛЮС"
Початкова пропозиція 45 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
45 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ ПАПІР ПЛЮС"
Початкова пропозиція 52 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
52 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 8
Документи 1
Скарги 0