-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Окіст свинний, без кістки, охолоджений, ДСТУ 4590, Печінка яловича, охолоджена, Четвертина задня куряча, охолоджена, ДСТУ 3143, Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143
Згідно умов договору
Завершена
144 588.00
UAH з ПДВ
Номер:
feb88fc4f4a64258aed3d4f5181fd0ee
Внутрішній номер закупівлі:
24363887
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-02-10-000678-a
Замовник:
Кременчуцький льотний коледж Харківського національного університету внутрішніх справ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43041752
-
Адреса:
39605, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул.Перемоги, буд.17/6
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Сухоменюк Сергій Миколайович +380536758237 tenderklk1@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
15110000-2 М’ясоАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
144 588.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
10.02.2025 09:10 - 13.02.2025 00:00
Період кваліфікації:
13.02.2025 00:00 - 13.02.2025 08:26
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Опис2.2. До ціни Договору включається вартість Товару, вартість пакування, маркування та транспортування Товару до Замовника. 2.3. Підставою для оплати поставленого Товару є рахунок-фактура та видаткова накладна Постачальника на Товар. 2.4. Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Постачальника на Товар та отримання Замовником рахунку-фактури. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата поставленого Постачальником Товару буде проводитись Замовником з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника. 2.5. У разі зняття та/або перенесення кошторисних призначень, проведених Міністерством фінансів України (та/або Головним розпорядником коштів), строк оплати за поставлений Постачальником Товар може бути подовжений з ініціативи Замовника на необмежений строк в межах фінансового зобов’язання поточного року. 2.6. Загальний обсяг закупівлі за даним договором може бути зменшений Сторонами в залежності від реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника. 2.7. Моментом оплати поставленого Постачальником Товару є дата списання коштів з відповідних рахунків Замовника. 2.8. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. 2.9. Датою виникнення податкових зобов’язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг або дата отримання відповідної компенсації у будь- якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов’язаннями перед бюджетом (ст.187.7
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Умови поставки:
підписання договору - 100%
- Подіяпідписання договору
- Опис3.2. Місце поставки товарів: 39605, Україна, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Гоголя, буд.5, склад їдальні Кременчуцького льотного коледжу ХНУВС. Доставка виконується узгодженими дрібними партіями транспортом Постачальника 3 рази на тиждень, а в непередбачуваних випадках протягом не більше 3-х годин з моменту отримання заявки, з урахуванням терміну придатності до споживання. Постачальник самостійно та за свій рахунок, проводить доставку (враховуючи навантажувальне - розвантажувальні роботи) Товару до місця поставки товарів. Товар поставляється спеціалізованим транспортом Постачальника до Замовника, який повинен відповідати встановленим гігієнічним та санітарним вимогам, в тому числі щодо дотримання товарного сусідства продуктів харчування, забезпечувати відповідний температурний режим, та мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення Товарів, які є об’єктами санітарного нагляду, згідно чинного законодавства.. Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти харчування здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Під час постачання Товарів вони повинні мати при собі завірені належним чином копії: - свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; - санітарний паспорт транспортного засобу; - документ, що підтверджує санітарну обробку автомобіля; - особових медичних книжок з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів; - мають бути забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями). Документи, що супроводжують поставку, повинні надаватися для огляду на першу вимогу відповідальних посадових осіб, які приймають продукти харчування. Постачання конкретної партії Товару здійснюється на підставі замовлення Замовника. Замовлення передається телефоном. У разі необхідності для Замовника або на вимогу Постачальника замовлення підтверджується письмово. Письмове замовлення повинне містити наступну інформацію: а) асортимент Товару; б) кількість товару
- Розмір100%
- Тип оплатиПовторювана поставка
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Окіст свинний, без кістки, охолоджений, ДСТУ 4590
Кількість
356 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
Печінка яловича, охолоджена
Кількість
110 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
Четвертина задня куряча, охолоджена, ДСТУ 3143
Кількість
200 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143
Кількість
300 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСМАК"
×
-
Код ЄДРПОУ:
45718686
-
Контактна особа:
Сисоєва Олена 380996888501 u.smak@ukr.net
-
Адреса:
36007, Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Гожулівська, будинок 22, квартира 51
Початкова пропозиція
143 738.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
143 738.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.02.2025 08:26
Відповіді на вимоги
14
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
5d0381f337294b6dbcd5fa06e711f9c7
Ідентифікатор договору:
UA-2025-02-10-000678-a-c1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСМАК"
×
-
Код ЄДРПОУ:
45718686
-
Адреса:
36007, Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Гожулівська, будинок 22, квартира 51
Дані про підписанта Постачальника:
Сисоєва Олена Анатоліївна, u.smak@ukr.net, 380996888501, UA693077700000026002211201838, Статуту, Директор
Номер договору:
47
Сума договору:
143 738.40 UAH з ПДВ
Сума договору:
119 782.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Окіст свинний, без кістки, охолоджений, ДСТУ 4590, 1 кг: 176.40000 UAH з ПДВ
Печінка яловича, охолоджена, 1 кг: 120.00000 UAH з ПДВ
Четвертина задня куряча, охолоджена, ДСТУ 3143, 1 кг: 84.00000 UAH з ПДВ
Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143, 1 кг: 169.80000 UAH з ПДВ
Печінка яловича, охолоджена, 1 кг: 120.00000 UAH з ПДВ
Четвертина задня куряча, охолоджена, ДСТУ 3143, 1 кг: 84.00000 UAH з ПДВ
Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143, 1 кг: 169.80000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
17.02.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
17.02.2025 00:00
Статус:
Розірваний