• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Контейнер для забору сечі стерильний (код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали)

У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в технічній специфікації, розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 40ca75c2c86343da82b39376f030a3f6
Внутрішній номер закупівлі: 24338915
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-06-009749-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Контактна особа: Олена Ткачук +380964657327 tender3_vmkl1@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 50 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 06.02.2025 14:22 - 11.02.2025 08:00
Період кваліфікації: 11.02.2025 08:00 - 11.02.2025 09:29
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Контейнер для забору сечі стерильний з градуюванням, не стійкий до автоклавування, 60 мл, №1
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 10000 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе,96 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
Початкова пропозиція 31 600.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
31 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.02.2025 09:29
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ЕКОБИНТ"
Початкова пропозиція 32 100.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
32 100.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДЛАБМАРКЕТ»
Початкова пропозиція 34 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
34 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 1
Скарги 0
ФОП Йокало Юлія Олександрівна
Початкова пропозиція 36 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
36 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "РАД ФАРМ"
Початкова пропозиція 42 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
42 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА"
Початкова пропозиція 42 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
42 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 1
Скарги 0
ФОП Васьків Павло Любомирович
Початкова пропозиція 44 700.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
44 700.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 6e2d1c0142bb47a99b0f28b560fffedb
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-06-009749-a-c1
Постачальник: ПП "ТЕНДЕРМЕД"
Дані про підписанта Постачальника: Дюдя Олександр Сергійович, tender-med@ukr.net, +380660003110, 213510050000026001879074094, Статуту, Директор
Номер договору: 1/19/ЗПП
Сума договору: 31 600.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 29 532.71 UAH без ПДВ
Період дії договору: 14.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 14.02.2025 15:33
Статус:
Виконаний
pdf
договір 1-19-ЗПП від 14.02.2025 контейнер для сечі.pdf
p7s
sign.p7s