• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги заправки та відновлення картриджів

Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 « Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» пункт 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану.

Завершена

250 886.43 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 254.43 UAH
Номер: 2d119af3712d498da167e0200e4cfae3
Внутрішній номер закупівлі: 24338499
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-06-009310-a   
Замовник: Військова частина А1872
Контактна особа: Тетяна Федорець 380500446472 a1872@post.mil.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50313200-4 Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроївАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 250 886.43 UAH з ПДВ
Період уточнення: 06.02.2025 14:04 - 12.02.2025 00:00
Період прийому пропозицій: 12.02.2025 17:00 - 17.02.2025 00:00
Аукціон: 17.02.2025 11:00 - 17.02.2025 11:41
Період кваліфікації: 17.02.2025 11:41 - 19.02.2025 10:41
Період завантаження договору: 19.02.2025 10:41 - 11.03.2025 10:41

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴250 886.43 Лот 1.