• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Пластир медичний (код ДК 021:2015 -33140000-3 - Медичні матеріали)

У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.

Завершена

92 500.00 UAH з ПДВ
Номер: 48159742b9b24289a58c4efa411230c6
Внутрішній номер закупівлі: 24332663
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-06-003497-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Контактна особа: Олена Ткачук +380964657327 tender3_vmkl1@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 92 500.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 06.02.2025 10:44 - 11.02.2025 08:00
Період кваліфікації: 11.02.2025 08:00 - 11.02.2025 15:32
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Пластир
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 500 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе,96 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП ВАСЬКІВ ЮРІЙ ЛЮБОМИРОВИЧ
Початкова пропозиція 89 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
89 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
11.02.2025 12:35
Відповіді на вимоги 10
Документи 4
Скарги 0
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
Початкова пропозиція 90 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
90 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
11.02.2025 15:30
Відповіді на вимоги 10
Документи 5
Скарги 0
ТОВ "ІГАР"
Початкова пропозиція 90 768.10 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
90 768.10 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.02.2025 15:32
Відповіді на вимоги 10
Документи 2
Скарги 0
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
Початкова пропозиція 92 050.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
92 050.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 805e32135af64c1da575ebe32fdbcb96
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-06-003497-a-b2
Постачальник: ТОВ "ІГАР"
Дані про підписанта Постачальника: Биков Владислав Георгійович , bykov@igar.ua, +380445853455, UA 143209840000026000230383108, Статуту, Директор
Номер договору: 1/20/ЗПП
Сума договору: 90 768.10 UAH з ПДВ
Сума договору: 84 830.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 14.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 14.02.2025 15:25
Статус:
Підписаний
pdf
договір 1-20-ЗПП від 14.02.2025 пластир.pdf
p7s
sign.p7s