• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації харчування учнів

Завершена

98 250.00 UAH без ПДВ
Номер: e42484e0ead64da38aca8348f4f70125
Внутрішній номер закупівлі: 24328438
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-05-017431-a   
Замовник: БЕРЕГІВСЬКА ГІМНАЗІЯ "ОПРЕ РОМА" БЕРЕГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Вікторія Шубец +380509353159 opreroma7@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, зокрема, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Статтею 48 Бюджетного кодексу України передбачено, що розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. 26 січня 2025 Берегівською гімназією "ОПРЕ РОМА" Берегівської міської ради Закарпатської області оголошено відкриті торги щодо закупівлі послуг з організації харчування учнів (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-01-26-000925-a). Разом з тим, в листі Мінекономіки № 3323-04/70997-06 від 20.10.2022 «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зазначається, що з урахуванням передбачених особливостей строк проведення відкритих торгів орієнтовно може становити 20 днів. Отже, враховуючи необхідність забезпечення безкоштовним харчуванням з 27.01.2025, та той факт, що очікувана вартість закупівлі щодо забезпечення безкоштовним харчування учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгових категорій становить більше 100 тис. грн, та потребує проведення відкритих торгів, строк проведення яких становить біля 20 днів, а тому існує нагальна потреба в укладенні договору на послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгових категорій на період до укладення договору за результатами відкритих торгів. Зважаючи на зазначене вище, замовник вправі укласти договір на забезпечення послуг з організації шкільного харчування учнів на період проведення відкритих торгів без використання електронної системи закупівель, відповідно очікувана вартість розрахована виходячи з строку проведення відкритих торгів Додаток: лист Мінекономіки № 3323-04/70997-06 від 20.10.2022
Очікувана вартість: 98 250.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування учнів
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1965 послуга
Період постачання 27.01.2025 - 14.02.2025
Місце постачання 90202, Україна, Закарпатська область, Берегове, Рожошкерт, буд 130 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕСЯ ЛМ"
Ціна пропозиції 98 250.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.02.2025 20:02
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: b018c43785634e4982bea73b312543d3
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-05-017431-a-b1
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕСЯ ЛМ"
Номер договору: 1
Сума договору: 84 450.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуги з організації харчування учнів : 50.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 31.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 31.01.2025 19:50
Статус:
Виконаний
PDF
обгрунтування.PDF
PDF
Договір1.PDF
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s