• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (вікова категорія 6-11р., 11-14р., 14-18р.)

Завершена

97 058.74 UAH без ПДВ
Номер: 730161cc7b8044c594d9ea44bf28f4d3
Внутрішній номер закупівлі: 24327737
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-05-016730-a   
Замовник: Моршинський ліцей імені Константина Малецького Моршинської міської ради
Контактна особа: Козак Маріна Ігорівна 380631317717 liuda.81@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період з 03.02.2025р. по 10.02. 2025р. Відповідно до наказу директора Моршинського ліцею імені К. Малецького ММР від 03.02.2025№16/02-06 існує нагальна потреба у здійсненні Закупівлі. У Замовника виникла нагальна необхідність закупівлі : Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (вікова категорія 6-11р., 11-14р., 14-18р.), код ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги на період з 03.02.2025р. по 10.02. 2025р. Обсягом- 1704 порції гарячих сніданків , на суму 97058,78 грн без ПДВ. у зв’язку із скасуванням Замовником закупівлі Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (вікова категорія 6-11р., 11-14р., 14-18р.), .), код ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги , за ідентифікатором закупівлі UA-2025-01-10-010908-a через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (протокол Упровноваженої особи №15 від 30.01.2025р.) .Також Замовником було оголошено Закупівлю Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (вікова категорія 6-11р., 11-14р., 14-18р.), .), код ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги за ідентифікатором UA-2025-01-31-014652-a Враховуючи викладене в зв’язку з обставинами , що склалися у Замовника наявна потреба Закупівлі даного виду послуг без використання електронної системи закупівель на період проведення відкритих торгів з Особливостями Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (вікова категорія 6-11р., 11-14р., 14-18р.), .), код ДК 021:2015:55520000-1 — Кейтерингові послуги за ідентифікатором UA-2025-01-31-014652-a задля забезпечення харчуванням учасників освітного процесу, а саме учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі ____ та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Очікувана вартість: 97 058.74 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (вікова категорія 6-11р., 11-14р., 14-18р.)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1704 штука
Період постачання до 10.02.2025
Місце постачання 82482, Україна, Львівська область, Моршин, м.Моршин, вул.Л.Українки ,36 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Михайлишин Тетяна Сергіївна
Ціна пропозиції 97 058.74 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.02.2025 17:39
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: bb16f6f747d7444a8ad6715b73e0d594
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-05-016730-a-b1
Постачальник: ФОП Михайлишин Тетяна Сергіївна
Номер договору: 15
Сума договору: 97 058.74 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.02.2025 00:00 - 10.02.2025 00:00
Дата підписання: 03.02.2025 00:00
Статус:
Виконаний
PDF
Протокол №18.PDF
PDF
Обгрунтування.PDF
PDF
Наказ 03.02.2025.PDF
pdf
2230 пряма (1).pdf
pdf
2230 мінус (2).pdf
p7s
sign.p7s