-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Охоронні послуги (послуги з охорони об'єкту щодо ведення спостереження охорони порядку і майна)
Завершена
28 600.00
UAH з ПДВ
Номер:
baa5781d375344b0973490eafd073b2d
Внутрішній номер закупівлі:
24308835
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-02-04-015932-a
Замовник:
ДП УМЦСС
×
-
Код ЄДРПОУ:
26528738
-
Адреса:
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, пл.Ш.Петефі,24б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ліфер Лариса Михайлівна +380666066517 umcss@rada-uzhgorod.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
79710000-4 Охоронні послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Обґрунтування умови застосування:
про здійснення закупівлі згідно підпунктом 8 пункту 13 Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників,передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі : ДК 021:2015 – 79710000- 4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єкту щодо ведення спостереження охорони порядку і майна) Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі; Розмір бюджетного призначення: Замовником було укладено договір про закупівлю від 19 серпня 2024 року № 198 за результатами проведених відкритих торів (ідентифікатор - UA-2024-07-30-009849-a). На початку 2025 року у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого надавача послуг. Така необхідність пов’язана з затримкою фінансування на 2025 рік, що не дало можливості визначити очікувану вартість для проведення нової процедури відкритих торів. Враховуючи ситуацію, було скеровано листа від 15.01.2024 № 01-18/ 22 до головного розпорядника про до фінансування відповідного КЕКВу на необхідну суму, котрий мав бути розглянутий на черговій сесії Ужгородської міської ради. Станом на 03.02.2025 року інформація про зміни до кошторису від головного розпорядника до Ужгородського міського центру соціальних служб не надходила. При цьому, замовник має забезпечити охорону приміщення, де соціальні послуги отримують внутрішньо переміщені особи. Для забезпечення безперебійної охорони приміщення Відділення тимчасового проживання (перебування) внутрішньо переміщених осіб Ужгородського міського центру соціальних служб замовнику необхідно укласти новий договір. З урахуванням вищезазначених обставин у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Закупівля додаткових послуг у того самого надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, при цьому загальна вартість таких послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Також, вартість послуг договору (28 600 гривень 00 копійок (сорок гривень 00 копійок), з ПДВ) та відповідає вартості послуг основного договору укладеного за результатами торгів та з такими ж вимогами до надавача послуг щодо якості та об’ємів наданих послуг, а саме: 1. Послуга надається учасником, який зобов’язаний: 1.1. Забезпечувати пропускний режим на територію об’єкту згідно з правил внутрішнього розпорядку Замовника та здійснювати контроль за внесенням та винесенням товарно-матеріальних цінностей на територію (з території) об’єктів Замовника; 1.2. Здійснювати контроль за цілісністю об’єктів та недоторканістю майна, що на них зберігається, недоторканістю особистої безпеки, життя та здоров'я фізичних осіб, які перебувають на об’єктах; 1.3. Слідкувати за обладнанням, що знаходиться території; у разі виявлення порушень негайно повідомляти про це відповідальну особу Замовника; 1.4. Запобігати правопорушенням на об’єктах проти майна, фізичних осіб, порушень режиму роботи об’єкту, шляхом здійснення заходів оперативного реагування; 1.5. У разі виявлення спроби несанкціонованого проникнення, а також крадіжки, грабежів та інших правопорушень, виявлення ознак пожежі чи інших технологічних аварій, Виконавець негайно повідомляє про це відповідальну особу Замовника (по телефону), органи МВС, пожежну службу і вживає заходів щодо запобігання заподіяння шкоди і зменшення наслідків (дотримуючись вимог техніки безпеки); 1.6. Забезпечувати конфіденційність інформації щодо господарської та іншої діяльності Замовника, що стали відомі у зв’язку з виконанням зобов’язань, та відомостей про режим охорони на об’єкті; 1.7. Учасник повинен надати послуги охорони приміщень, якість яких відповідає вимогам відповідно до чинного законодавства з охорони праці, екологічним, санітарно-гігієнічним, протипожежним та іншим діючим нормам і правилам та забезпечувати збереження матеріальних цінностей, безпеку фізичних осіб на території об’єкта. 1.8. Утримувати в належному стані надані Замовником у тимчасове користування службові приміщення, інвентар, обладнання та інше майно. У разі припинення договірних відносин повернути Замовнику майно, надане у тимчасове використання; 2. Послуга надається учасником, який має в наявності: 2.1. Ліцензію на право діяльності по охороні державної та іншої власності, або надання послуг з охорони власності та громадян, або інше підтвердження правомірності надання послуг з охорони, отримане у порядку, встановленому Законом України «Про охоронну діяльність» та іншими нормативними актами; 2.2. Транспорт реагування, обладнаний засобами радіотехнічного зв’язку, світловими та звуковими сигналами, з місцем дислокації, що забезпечує можливість прибуття на об’єкт охорони Замовника; Отже, враховуючи вищезазначене замовником застосовано пп. 8, п. 13 Постанови (Особливостей)
Очікувана вартість:
28 600.00 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Охоронні послуги (послуги з охорони об'єкту щодо ведення спостереження охорони порядку і майна)
Кількість
1 послуга
Період постачання
01.02.2025 - 28.02.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ" АБтО Білий Тигр"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44015105
-
Контактна особа:
Кузьмич Олександр Сергійович 0955073141 whtetiger@gmail.com
-
Адреса:
88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул.Швабська.буд.34
Ціна пропозиції
28 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.02.2025 16:56
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
556c332f4a3b433297723e3da7734797
Ідентифікатор договору:
UA-2025-02-04-015932-a-a1
Постачальник:
ТОВ" АБтО Білий Тигр"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44015105
-
Адреса:
88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул.Швабська.буд.34
Номер договору:
219
Сума договору:
28 600.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
23 833.33 UAH без ПДВ
Період дії договору:
01.02.2025 00:00 - 28.02.2025 23:59
Дата підписання:
04.02.2025 00:00
Статус:
Підписаний