• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Інформаційні послуги (код ДК 021:2015 - 64210000-1 (64216210-8 - додаткові інформаційні послуги)) щодо організації та проведення процедури відкритих торгів, що здійснюється згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. із змінами з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з використанням електронної системи закупівель «Prozorro», та згідно предмету закупівлі: Послуги їдалень, код ДК 021:2015 - 55510000-8; (Послуги з організації шкільного харчування)

Завершена

7 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 73dfd0d1e32845849f107df2af6bd893
Внутрішній номер закупівлі: 24292562
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-03-016954-a   
Замовник: Ліцей № 33 міста Житомира
Контактна особа: Іваненко Ірина Олександрівна +380938902837 ivanenkoira41@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 7 000.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Надання інформації у вигляді усних консультацій з питань організації та проведення закупівлі - 7 годин
Код ДК 021:2015: 64216210-8 Додаткові інформаційні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52 На карті
Обробляння даних наданих Замовником згідно заявки на надання послуг, а так само даних щодо процедури закупівлі, що містяться в електронній системі закупівель, та надання Замовнику інформації у вигляді складених на підставі таких даних проектів документів, а саме: - протокол/рішення про затвердження річного плану (або змін до річного плану закупівель); - протокол/рішення про організацію та проведення процедури закупівлі, затвердження тендерної документації; - протокол/рішення про визначення переможця та про намір укласти договір про закупівлю, та/або протокол/рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Код ДК 021:2015: 64216210-8 Додаткові інформаційні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52 На карті
Введення даних до електронної системи закупівель PROZORRO з використанням онлайн сервісу авторизованого електронного майданчика Замовника та у складі інформації про закупівлю, що підлягає оприлюдненню згідно Закону та з урахуванням Особливостей
Код ДК 021:2015: 64216210-8 Додаткові інформаційні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52 На карті
Перевірка інформації щодо відсутності або наявності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 47 Закону, та щодо учасника-переможця процедури закупівлі
Код ДК 021:2015: 64216210-8 Додаткові інформаційні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52 На карті
Обробляння даних наданих Замовником згідно заявки на надання послуг та іншої інформації, направленої на адресу електронної пошти Виконавця, та складення на їх підставі проекту тендерної документації та проекту договору про закупівлю
Код ДК 021:2015: 64216210-8 Додаткові інформаційні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52 На карті
Надання зразків протоколів/рішень щодо організації та проведення процедури закупівлі: - протокол/рішення про внесення змін до тендерної документації; - протокол/рішення про відміну торгів
Код ДК 021:2015: 64216210-8 Додаткові інформаційні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНСТВО КОНСАЛТ"
Ціна пропозиції 7 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.02.2025 21:07
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 4bf85fdb505c47409533cb60b5fc8803
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-03-016954-a-b1
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНСТВО КОНСАЛТ"
Номер договору: 083/25/ВТ/Ж
Сума договору: 7 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Надання інформації у вигляді усних консультацій з питань організації та проведення закупівлі - 7 годин: 2 100.00000 UAH без ПДВ
Обробляння даних наданих Замовником згідно заявки на надання послуг, а так само даних щодо процедури закупівлі, що містяться в електронній системі закупівель, та надання Замовнику інформації у вигляді складених на підставі таких даних проектів документів, а саме: - протокол/рішення про затвердження річного плану (або змін до річного плану закупівель); - протокол/рішення про організацію та проведення процедури закупівлі, затвердження тендерної документації; - протокол/рішення про визначення переможця та про намір укласти договір про закупівлю, та/або протокол/рішення про відхилення тендерної пропозиції.: 600.00000 UAH без ПДВ
Введення даних до електронної системи закупівель PROZORRO з використанням онлайн сервісу авторизованого електронного майданчика Замовника та у складі інформації про закупівлю, що підлягає оприлюдненню згідно Закону та з урахуванням Особливостей: 900.00000 UAH без ПДВ
Перевірка інформації щодо відсутності або наявності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 47 Закону, та щодо учасника-переможця процедури закупівлі: 600.00000 UAH без ПДВ
Обробляння даних наданих Замовником згідно заявки на надання послуг та іншої інформації, направленої на адресу електронної пошти Виконавця, та складення на їх підставі проекту тендерної документації та проекту договору про закупівлю: 2 600.00000 UAH без ПДВ
Надання зразків протоколів/рішень щодо організації та проведення процедури закупівлі: - протокол/рішення про внесення змін до тендерної документації; - протокол/рішення про відміну торгів: 200.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.02.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 03.02.2025 00:00
Статус:
Підписаний