• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір некрейдований, А4, файли прозорі, А4)

Завершена

99 950.00 UAH без ПДВ
Номер: 0aedb3e7e43940a98f96d547477d4c9f
Внутрішній номер закупівлі: 24282366
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-03-006752-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Контактна особа: Пантолік Ірина Володимирівна 380577047131 pantoliki@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 99 950.00 UAH без ПДВ
Додаткова ознака: Українська Визвольна Війна

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір некрейдований QUEDI EVERYDAY COPIER, 80г/м2, 500арк/пачка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 600 штука
Період постачання 03.02.2025 - 31.03.2025
Місце постачання 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, 13 На карті
Файл А4, прозорий, 40мк
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5000 штука
Період постачання 03.02.2025 - 31.03.2025
Місце постачання 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, 13 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Авільцева Ольга Олександрівна
Ціна пропозиції 99 950.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.02.2025 12:37
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 54cc62ceb55c47ebbe466fd871c78a9f
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-03-006752-a-b1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Авільцева Ольга Олександрівна
Номер договору: 23/01
Сума договору: 99 950.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 03.02.2025 00:00
Статус:
Підписаний