• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Овочі: картопля свіжа

1. Строки постачання: з дати підписання договору до 15.02.2025. Постачання товару здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту подання замовником заявки на поставку товару. 2. Технічні вимоги: - продукція має постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника до закладу Замовника відповідно до узгодженого графіку із Замовником та наданням копій оригіналів документів для підтвердження якості товару; - учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями у період дії договору відповідно до наданих заявок в робочі дні з 08.00 до 16.00. - продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. 3. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Учасник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни. В разі постачання товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 3 дні з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам. 4. Для підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник надає наступні документи під час поставки товару: копія діючих на момент поставки сертифікатів відповідності на товар або посвідчення про якість або висновку санітарно – епідеміологічної експертизи або ветеринарної довідки або іншого документу, що підтверджує якість товару (достатньо надати копії одного з вище вказаних документів). 5. Вимоги до постачання продуктів харчування: 5.1. Доставка товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні мати медичні книжки. 5.2. Розвантажувальні роботи проводяться силами Постачальника. 5.3. Приймання товару по якості і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох сторін. 5.4. Постачання продукції здійснюється відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. 5.5. Тара та упаковка повинна відповідати вимогам встановленим до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). При поставці товару повинна дотримуватись цілісність упаковки з необхідними реквізитами виробника. Відповідно до пункту 66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. №822, замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. У разі обґрунтованої потреби строк для укладення договору може бути продовжений до 10 календарних днів. Договір між замовником та переможцем відбору укладається відповідно до вимог законодавства. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. З метою своєчасного та належного укладення договору про закупівлю, переможець відбору у строк 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, повинен надати замовнику: 1. Заповнений у 2-х примірниках проєкт договору, що є додатком до запиту, з усіма додатками, підписаний уповноваженою особою переможця відбору та скріплений печаткою (у разі її використання); 2. Копію або оригінал документу про право підписання договору про закупівлю.

Завершена

47 475.00 UAH з ПДВ
Номер: a90ff03385bf495daf9551ef095dbde8
Внутрішній номер закупівлі: 24275390
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-02-000668-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БОГУСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Контактна особа: Цюренко Олеся Василівна 380456152871 bolik_b@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 47 475.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 02.02.2025 20:15 - 06.02.2025 08:00
Період кваліфікації: 06.02.2025 08:00 - 06.02.2025 16:49
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля
Кількість 1500 кілограм
Період постачання 10.02.2025 - 15.02.2025
Місце постачання 09701, Україна, Київська область, Богуслав, вул. Франка Івана, будинок 27 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ
Початкова пропозиція 39 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
39 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.02.2025 16:49
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0
ФОП АНТРОПОВ АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ
Початкова пропозиція 40 470.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
40 470.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 1
Скарги 0
ФОП Якименко Ігор Миколайович
Початкова пропозиція 46 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
46 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 79d9a2768409471db83473591b0f50ae
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-02-000668-a-a1
Постачальник: ФОП РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ
Дані про підписанта Постачальника: Руденко Микола Іванович, rudenkonikiv@gmail.com, 380506984927, UA4533754600000260030550113760, Витягу з Єдиного державного реєстру, ФОП
Номер договору: 15
Сума договору: 39 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 39 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг: 26.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 10.02.2025 00:00 - 31.03.2025 00:00
Дата підписання: 10.02.2025 14:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 15 від 10.02.2025 Руденко.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s