• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

15620000-0 Крохмалі та крохмалепродукти, Крупа манна

Строк постачання товару Строк поставки товару – з дати підписання договору до 27.06.2025 року (включно). Постачання проводиться Постачальником протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника (телефоном, факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)) у робочі дні з 09:00 до 12:00 години згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності до технічної специфікації (додаток № 1.1) до специфікації, автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб, будь яким зручним для Замовника способом (телефоном, факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)). Про кожну поставку товару Постачальник зобов’язаний повідомити Замовника завчасно (в телефонному режимі) в іншому випадку товар не буде прийнятий Замовником, та повернутий Постачальнику Місце постачання товару: Датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: місце прийому (зважування) товару), яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку лікарні, здійснюється представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Постачальником належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару. У випадку ненадання документів, що підтверджують якість, Замовник має право відмовитись від прийняття товару. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Постачальника. Приймання-здача товару проводиться на складі харчоблоку КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника

Завершена

124 500.00 UAH з ПДВ
Номер: d51b6fc30dd14bb28646abf8fe156578
Внутрішній номер закупівлі: 24268781
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-31-009695-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Приходько Олена Геннадіївна 380562339500 tender.dnepr.po@ukr.net http://www.m.mechnikova.com
Класифікатор ДК 021:2015: 15620000-0 Крохмалі та крохмалепродуктиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 124 500.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 31.01.2025 14:32 - 05.02.2025 09:00
Період кваліфікації: 05.02.2025 09:00 - 05.02.2025 09:14
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Крупа манна, марка М, ГОСТ 7022
Код ДК 021:2015: 15620000-0 Крохмалі та крохмалепродукти
Кількість 5000 кілограм
Період постачання до 27.06.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП "ВОЛОХОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Початкова пропозиція 99 750.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
99 750.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.02.2025 09:14
Відповіді на вимоги 2
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: 4913c7088c164b138f8c91b7c51c169e
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-31-009695-a-a1
Постачальник: ФОП "ВОЛОХОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Дані про підписанта Постачальника: Волохов Андрій Олександрович, operator08@trio.in.ua, +380689280810, UA293003460000026003015696901, свідоцтва, ФОП
Номер договору: 30-ЗПП
Сума договору: 99 750.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Крупа манна, марка М, ГОСТ 7022, 1 кг: 19.95000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 10.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 10.02.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Дог ФОП ВОЛОХОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ_№ 30-ЗПП від 10.02.25(м...
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ№1 від 26.06.2025_Дог ФОП ВОЛОХОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ_№ 3...
p7s
sign.p7s