• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Система ПР (інфузійна) (НК 024:2023 код 43324- Система для переливання рідин загального призначення) згідно ДК 021:2015 код 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33194120-3 Інфузійне приладдя)

Умови постачання: Товари постачаються на склад Замовника окремими партіями в залежності від потреби, щотижня з 08:00 до 16:00 години на основі узгоджених заявок Замовника. Товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 1 (одного) календарного дня з дати узгодження заявки Замовника. Доставка товару на склад Замовника здійснюється спеціалізованим транспортом Постачальника та за його рахунок. Умови укладення договору з переможцем відбору: Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Протягом робочого дня після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження. Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору не пізніше наступного дня на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13. Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 5 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями). У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13 та/або на електронну пошту: olgamaterinska45@gmail.com про відмову від укладення договору. Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту пропозицій постачальників є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором про закупівлю надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу тощо)

Завершена

1 661 352.00 UAH з ПДВ
Номер: 4b127a57159647078a089d501e263f4f
Внутрішній номер закупівлі: 24261663
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-31-002599-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради
Контактна особа: Ольга Материнська +380967067110 olgamaterinska45@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 661 352.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 31.01.2025 10:23 - 05.02.2025 00:00
Період кваліфікації: 05.02.2025 00:00 - 05.02.2025 16:16
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 21G
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 272800 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13; просп.Мануйлівський, 29; вул. Ганни Барвінок,1 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ЛЕДУМ"
Початкова пропозиція 1 605 428.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 605 428.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
05.02.2025 16:16
Відповіді на вимоги 8
Документи 5
Скарги 0
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
Початкова пропозиція 1 623 160.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 623 160.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.02.2025 16:16
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС ФАРМ ГРУП"
Початкова пропозиція 1 634 617.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 634 617.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ФОП "КОНДРАТЬЄВА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
Початкова пропозиція 1 636 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 636 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ФОП "ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 1 650 440.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 650 440.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДПРОФІЛЬ"
Початкова пропозиція 1 658 624.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 658 624.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 1
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-ФАРМ ДИСТРИБЮШН"
Початкова пропозиція 1 659 988.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 659 988.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ІГАР"
Початкова пропозиція 1 660 888.24 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 660 888.24 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: ba6d2e32c81b45e3b5bf8dff63c48942
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-31-002599-a-a2
Постачальник: ПП "ТЕНДЕРМЕД"
Дані про підписанта Постачальника: Дюдя Олександр Сергійович, tender-med@ukr.net, +380660003110, 213510050000026001879074094, Статуту, Директор
Номер договору: 07-2220
Сума договору: 1 623 160.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 516 971.96 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Система для вливання кровозам. та інфуз. розч. ПР металева голка2В 21G Luer Slip: 5.95000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 07.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 07.02.2025 11:23
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 07-2220 (системи).pdf
p7s
sign.p7s