• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги телефонного зв'язку та передачі даних (послуги мобільного зв'язку та супутні йому послуги)

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
Номер: d49256ad37bf4d1cbdee48e9f101c041
Внутрішній номер закупівлі: 24261003
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-31-001922-a   
Замовник: Управління поліції охорони в м. Києві
Контактна особа: Титаренко Наталія В'ячеславівна 380444810162 prozorrome@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування: Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 07.02.2025 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період з 01.01.2025 по 31.12.2025 рр. Враховуючи наявну потребу замовника на 2025 рік, що підтверджена доповідними записками заступника начальника управління-начальника відділу технічної охорони УПО в м. Києві підполковника поліції Олександра ДУБОВА від 20.11.2024 та від 08.01.2025, існує потреба у здійсненні закупівлі послуг за предметом закупівлі згідно з ЄЗС ДК 021:2015: 64210000-1 «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних» (послуги мобільного зв’язку та супутні йому послуги), далі – Закупівля. Застосовується вищевказане виключення за абзацом 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей з урахуванням того, що виконавцем Закупівлі може бути лише певний суб’єкт господарювання – ПрАТ «лайфселл», що обумовлено нижченаведеним обґрунтуванням і підтверджуючими документами. Одним із основних видів діяльності поліції охорони, є надання суб’єктам господарювання та громадянам послуг з охорони майна за допомогою систем охоронної сигналізації, якою обладнані охоронювані об’єкти та квартири громадян. Надання цих послуг з технічної охорони об’єктів здійснюється шляхом цілодобового реагування нарядів поліції охорони на тривожні сповіщення охоронної сигналізації об’єктів. Сигналізація об’єктів, що охороняються силами УПО в м. Києві, підключена на пульти централізованого спостереження (ПЦС) Управління через волоконно-оптичні лінії та мобільні канали зв’язку. Технічні системи такої охоронної сигналізації об’єктів передбачають можливість їх підключення до ПЦС Управління виключно через спеціальні комплексні технічні передавальні прилади систем тривожних сповіщень (апаратура СТС). Волоконно-оптичні лінії зв’язку передбачають можливість підключення охоронної сигналізації до ПЦС УПО в м. Києві виключно через спеціально виділені статичні IP-адреси, які надаються безпосередньо оператором телекомунікаційних послуг. Також, охорона об’єктів здійснюється за допомогою технічних засобів з використанням GSM та GPRS/EDGE/3G/4G/LTE каналів ряду операторів. Зв’язок піж ПЦС УПО в м. Києві та об’єктами здійснюється за допомогою підключення сім-карток цих операторів, встановлених в приладах охоронної сигналізації замовників Управління поліції охорони в м. Києві. Поліція охорони для організації охорони за допомогою пунктів централізованого спостереження використовує канали зв’язку, що надаються операторами телекомунікацій в організації централізованої охорони об’єктів визначений відповідною Інструкцією, яка затверджена спільним наказом МВС України та Державного комітету зв’язку та інформатизації від 12.07.2004 №794/151 (зареєстрований Мінюстом України 05.08.2004 за № 975/9574), далі – Інструкція. Зазначений акт втратив чинність. Станом на сьогодні відносини законодавчо не врегульовані, тому керуючись ст. 8 Цивільного кодексу України, застосовуємо зазначену Інструкцію. Пунктом 18 Інструкції встановлено, що «взаємодія між поліцією охорони та підприємством здійснюється на підставі договору про встановлення, спільне використання ліній зв’язку та організацію обслуговування підключених послуг на місцевих телекомунікаційних мережах». Отже, підрозділи поліції охорони здійснюють покладені державою обов’язки щодо забезпечення охорони майна на об’єктах шляхом цілодобового реагування нарядів поліції УПО в м. Києві на тривожні сповіщення охоронної сигналізації. Станом на сьогодні на ПЦС РВ УПО в м. Києві охороняється понад 70 тис. приміщень з майном фізичних осіб та об’єктів різних форм власності, в тому числі фінансові та банківські установи, об’єкти критичної інфраструктури та особливо важливі об’єкти, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави. Для технічної реалізації охорони використовується понад 70 тис. сім-карток, задіяних в охоронних приладах. Така велика кількість сім-карт унеможливлює їх швидку заміну без відключення квартир та об’єктів від безперервної охорони у зв’язку з недостачею обслуговуючого персоналу, великою кількістю часу для необхідних дій (встановлення картки, тестування та програмування приладу), а також потребою значних фінансових витрат на транспорт та пересування обслуговуючого персоналу. Ринок постачання послуг стільникового зв’язку є конкурентним, послуги для УПО в м. Києві надаються операторами телекомунікацій ПрАТ «Водафон Україна», ПрАТ «Київстар» та ТОВ «лайфселл» на договірних засадах. Вибір постачальника послуги зв’язку на охороняємому об’єкті обгрунтовується не тільки ціною послуги, а обов’язково враховується її якість за конкретною адресою. Адже, стабільність зв’язку є принциповою основою, на якій базується оперативність реагування ПЦС на надзвичайні події та якість послуги охорони що надається в цілому. Таким чином, вибір основної картки для роботи в охоронному приладі за конкретною адресою покладено на технічних спеціалістів з систем охоронних сигналізацій за результатами тестування карток різних операторів у приладі. Крім того, для забезпечення безперевності зв’язку в охоронних приладах, які дозволяють таку технічну можливість, використовується дві сім-картки різних операторів. Також існує ряд факторів, пов’язаних з військовою агресією російської федерації проти України, які треба враховувати. Внаслідок ракетних обстрілів зазнають руйнувань об’єкти енергетичної інфраструктури, у зв’язку з чим виникає дефіцит в енергосистемі, і як наслідок НЕК Укренерго застосовуються планові та екстрені аварійні відключення по всій території України, у тому числі в місті Києві. Це веде до аварійних відключень обладнання операторів зв’язку, що приводить до втрати зв’язку ПЦС з приладами охоронних сигналізацій на об’єктах. Оператори зв’язку в свою чергу намагаються забезпечити додатковими джерелами безперебійного електроживлення вежі стільникового зв’язку, але не в змозі абсолютно вирішити проблему. Застосування основними операторами зв’язку національного роумінгу також не дає потрібного результату. Практика показує, що такий роумінг часто стає причиною зриву зв’язку, обмін даними між ПЦС та охоронними приладами на об’єктах преривається та не відновлюється навіть після включення стандартного електроживлення. У такому випадку тільки механічне втручання в охоронний прилад та заміна сім-картки дозволяє відновити зв’язок. Вищесказане є обґрунтуванням необхідності співпраці з усіма основними операторами зв’язку – ПрАТ «Водафон Україна», ПрАТ «Київстар» та ТОВ «лайфселл» – з технічних причин. Щодо цінової політики. Одночасне використання УПО в м. Києві послуг різних операторів веде до здорової конкуренції між ними, виключає можливість монополізувати послугу оператором і, таким чином, мати потенційну спроможність встановити на неї завищену вартість. Замовником постійно проводяться зустрічі та консультації з представниками ведучих операторів ринку мобільного зв’язку України, йде робота по вибору оптимальних та економічно найвигідніших тарифних планів згідно з необхідними технічними характеристиками, щодо швидкості, захисту та об’єму передачі даних. ПрАТ «Водафон Україна» та ТОВ «лайфселл» надають УПО в м. Києві знижку від 33 до 56 відсотків на існуючі тарифи, забезпечують можливість оперативного контролю та управління картками. ПрАТ «Київстар» розробив індивідуальний тарифний план з щомісячною абонентською платою на особові рахунки для груп сім-карт, який дозволяє оптимально розподіляти інтернет-трафік між картками однієї групи та контролювати витрати на мобільний зв’язок у районних підрозділах УПО м. Києва. Наразі, в зв’язку з завершенням 2024 року, завершився строк дії договорів № 205553351/205084395/130/31/6-ГСП/2024 від 19.01.2024 та № 205553351/205084395/2024-2/947/31/6-ГСП/2024 від 27.12.2024 з ТОВ «лайфселл», з 01.01.2025 р. виникає необхідність отримання послуг мобільної передачі даних, що станом на сьогодні реалізується з використанням 6 500 (шість тисяч п’ятсот) SIM-карток «лайфселл», встановлених у охоронні прилади та пристрої мобільного голосового зв’язку у підрозділах УПО м. Києва. В рамках організації закупівлі у відповідновсті до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей, Управління поліції охорони в м. Києві провело перемовини з трьома провідними операторами мобільного зв’язку (ПрАТ «Водафон Україна», ПрАТ «Київстар», ТОВ «лайфселл») з метою вибору найбільш економічно вигідної комерційної пропозиції та оцінки технічної готовності кожного суб’єкта господарювання до укладення договору про закупівлю послуг рухомого мобільного зв’язку і супутніх йому послуг за предметом згідно з ЄЗС ДК 021:2015: 64210000-1 «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних» для потреби на 2025 рік. Детальні технічно-якісні характеристики до предмету закупівлі були сформовані замовником у відповідності до потреб сьогодення та базувалися на таких ключових вимогах до операторів зв’язку і їх послуг: 1) можливість створення індивідуально точки доступу (APN) за рахунок використання спеціальної ITінфраструктури для коректної, безпечної та захищеної роботи; 2) можливість створення умов для забезпечення передачі даних у разі вимкнення електроживлення внаслідок виникнення дефіциту в енергосистемі та застосування НЕК Укренерго планових та екстренних аварійних відключень в м. Києві; 3) цілодобова підтримка інженерів відповідної кваліфікації 24/7; 4) можливість виконання робіт з тестування/заміни всіх SIM-карток для передачі даних та голосового зв’язку за адресами користувачів послуг и охорони в м. Києві протягом 7 (семи) календарних днів починаючи з 24.12.2024 року задля забезпечення безперервності надання послуг. Отримані пропозиції щодо технічної можливості реалізації вищевказаних вимог замовника викладені в листах від: ТОВ «лайфселл» (вих. № 6047д від 25.12.2024), ПрАТ «Водафон Україна» (вих. № OUT-SD-24-12843 від 12.12.2024) та ПрАТ «Київстар» (вих. № 22472536716 від 20.12.2024). Так, за результатами розгляду пропозицій, в короткі терміни (протягом 7 (семи) календарних днів, починаючи з 24.12.2024) заміну карток не може провести жоден з операторів, але кожен оператор може провести тестування своїх SIM-карток у необхідній кількості, а саме: - ПрАТ «Київстар» 37 000 карток; - ПрАТ «ВФ Україна» 30 000 карток; - ТОВ «лайфселл» 6 500 карток. Враховуючи вищевикладене та за результатами проведених перемовин і отриманих відповідей від операторів зв’язку, для забезпечення безперебійності надання послуг замовникам охоронних послуг, вбачається, що лише ТОВ «лайфселл» має належну готовність та технічну можливість надати відповідні послуги, які відповідають всім вищевказаним вимогам УПО м. Києва до технічно-якісних характеристик послуг як предмета закупівлі та з урахуванням потреби в тестуванні 6 500 карток «лайфселл», встановлених у охоронні прилади та пристрої мобільного голосового зв’язку у підрозділах УПО м. Києва. Документи на підтвердження наявності підстав для застосування закупівлі за абзацом 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей: 1) лист ТОВ «лайфселл» (вих. № 6047д від 25.12.2024); 2) лист ПрАТ «Водафон Україна» (вих. № № OUT-SD-24-12843 від 12.12.2024); 3) лист ПрАТ «Київстар» (вих. № 22472536716 від 20.12.2024). Враховуючи викладене вище та з метою задоволення потреби УПО м. Києва у закупівлі послуг мобільного зв’язку строком з 01.01.2025 – 31.12.2025 за предметом закупівлі згідно з ЄЗС ДК 021:2015: 64210000-1 «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних» (послуги мобільного зв’язку та супутні йому послуги) вбачається за необхідність здійснити закупівлю без застосування відкритих торгів шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель з ТОВ «лайфселл» очікуваною вартістю 1 000 000 грн. 00 коп. (один мільйон грн. 00 коп.), з урахуванням ПДВ. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі та якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану, Замовником прийнято рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): - лист ТОВ «лайфселл» (вих. № 6047д від 25.12.2024); - лист ПрАТ «Водафон Україна» (вих. № № OUT-SD-24-12843 від 12.12.2024); - лист ПрАТ «Київстар» (вих. № 22472536716 від 20.12.2024); - дозвіл на номений ресурс та ліцензії ТОВ «лайфселл».
Очікувана вартість: 1 000 000.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги мобільного зв'язку та супутні йому послуги
Код ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Кількість 12 місяць
Період постачання 01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Україна, м. Київ На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "Лайфселл"
Ціна пропозиції 1 000 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
31.01.2025 09:59
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 619da72a22cb41e3ba39420c93825799
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-31-001922-a-c1
Постачальник: ТОВ "Лайфселл"
Номер договору: 296/31/6-ГСП/2025/205553351/205084395/2025
Сума договору: 1 000 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 833 333.33 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуги мобільного зв'язку та супутні йому послуги: 83 333.33300 UAH з ПДВ
Період дії договору: 30.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 30.01.2025 12:00
Статус:
Підписаний
PDF
296 Лайф мобільний зв'язок 30.01.2025.PDF