• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Консультативні послуги з питань інформатизації та адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення.

Завершена

14 400.00 UAH без ПДВ
Номер: a2c93ca7efb7411394483bf65fa99aa3
Внутрішній номер закупівлі: 24257447
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-30-016021-a   
Замовник: Житомирський базовий фармацевтичний фаховий коледж Житомирської обласної ради
Контактна особа: Ярослав Швалюк +380958795222 pharm_zt@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 14 400.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Консультативні послуги з питань інформатизації та адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення з фінансово-господарського обліку у відповідності до діючого законодавства - 12 послуг.
Код ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість 12 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 10005, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Чуднівська, будинок 99 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець ДОБРОВОЛЬСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Ціна пропозиції 14 400.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.01.2025 17:57
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: cd86d49f67b24ba4b0d98a9798905489
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-30-016021-a-b1
Постачальник: Фізична особа-підприємець ДОБРОВОЛЬСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Номер договору: 19
Сума договору: 14 400.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Консультативні послуги з питань інформатизації та адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення з фінансово-господарського обліку у відповідності до діючого законодавства - 12 послуг.: 1 200.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 30.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 30.01.2025 15:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір № 19.pdf