• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 3

15330000-0 Оброблені фрукти та овочі, Паста томатна 25%, сорт вищий.

Строк постачання товару Строк поставки товару – з дати підписання договору до 26.12.2025 року (включно). Постачання проводиться Постачальником протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника (телефоном, факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp) у робочі дні з 09:00 до 12:00 години згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності до технічної специфікації (додаток № 1.1) до специфікації, автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб, будь яким зручним для Замовника способом (телефоном, факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp). Про кожну поставку товару Постачальник зобов’язаний повідомити Замовника завчасно (в телефонному режимі) в іншому випадку товар не буде прийнятий Замовником, та повернутий Постачальнику Місце постачання товару: Датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: місце прийому (зважування) товару), яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку лікарні, здійснюється представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими тендерною пропозицією Постачальника та чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Постачальником належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару. У випадку ненадання документів, що підтверджують якість, Замовник має право відмовитись від прийняття товару. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Постачальника. Приймання-здача товару проводиться на складі харчоблоку КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника

Завершена

100 240.00 UAH з ПДВ
Номер: c131a2f8ca1c4150ac6176caaaf55dbe
Внутрішній номер закупівлі: 24225902
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-29-003477-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Приходько Олена Геннадіївна 380562339500 tender.dnepr.po@ukr.net http://www.m.mechnikova.com
Класифікатор ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочіАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 100 240.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 29.01.2025 10:34 - 03.02.2025 09:00
Період кваліфікації: 03.02.2025 09:00 - 25.02.2025 08:49
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Паста томатна 25%, сорт вищий
Код ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
Кількість 800 кілограм
Період постачання до 26.12.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Рурко Юлія Андріївна
Початкова пропозиція 55 160.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
55 160.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
10.02.2025 11:23
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Пропозиція
ФОП "Романенко Кирило Ігорович"
Початкова пропозиція 59 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
59 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
17.02.2025 10:57
Відповіді на вимоги 3
Документи 4
Пропозиція
ТОВ "Спарта 2015"
Початкова пропозиція 63 552.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
63 552.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
19.02.2025 15:28
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Пропозиція
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"
Початкова пропозиція 76 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
76 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
25.02.2025 08:49
Відповіді на вимоги 0
Документи 4
Пропозиція
ФОП "МАЛИК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА"
Початкова пропозиція 85 600.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
85 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.02.2025 08:49
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."
Початкова пропозиція 96 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
96 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 1
Пропозиція
ФОП "ГОНЧАР БОРИС ІВАНОВИЧ"
Початкова пропозиція 99 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
99 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: 38dd06abcdc649a1b657c5abdf99a98f
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-29-003477-a-a5
Постачальник: ФОП "МАЛИК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА"
Дані про підписанта Постачальника: Малик Наталія Миколаївна, malik8919@ukr.net, +380675307715, UA863003460000026004018506901, Державної реєстрації, Керівник
Номер договору: 27-ЗПП
Сума договору: 85 600.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Паста томатна 25%, сорт вищий, відро пластикове, 1 кг: 107.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 27.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 27.02.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Дог ФОП МАЛИК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА_№ 6-ЗПП від 27.12.24(лопат....
p7s
sign.p7s
docx
П. 7. Протокол щодо допущення технічних (механічних, формаль...
pdf
Дог ФОП МАЛИК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА_№27-ЗПП від 27.02.25(томат....
p7s
sign.p7s