• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням, Послуги з супроводу автоматизованої системи бухгалтерського обліку.

Завершена

90 000.00 UAH без ПДВ
Номер: c7d87587b1d14adcba5785113fc5246a
Внутрішній номер закупівлі: 24211404
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-28-009299-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Приходько Олена Геннадіївна 380562339500 tender.dnepr.po@ukr.net http://www.m.mechnikova.com
Класифікатор ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX) – із змінами. Частини 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX – із змінами. Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» – із змінами. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обсяг закупівлі визначається з урахуванням потреби замовника на період: до кінця 2025 року. Відповідно до заявки (рапорту) від 20.01.2025 існує потреба у здійсненні Закупівлі. При цьому послуги з супроводженням автоматизованої системи «БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ» пов’язані з щоденною роботою з бухгалтерськими документами та формуванням журналів – ордерів, головної книги та бухгалтерських звітів до Головної казначейської служби та Департаменту охорони здоров’я, що дає змогу для забезпечення безперебійної роботи бухгалтерії. Тим самим підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі Послуги з супроводу автоматизованої системи бухгалтерського обліку для забезпечення безперебійної роботи бухгалтерії.У зв’язку з тим що відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом, та зважаючи на те що в попередньому році лікарнею було укладено договір на надання цих послуг з ФОП Масло Н.О., які повністю задовольнили та відповідають нашим потребам і вимогам щодо супроводження автоматизованої системи бухгалтерського обліку на робочих місцях в бухгалтерії для ведення обліку всіх матеріальних цінностей на складах та у відділеннях. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Очікувана вартість: 90 000.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з супроводу автоматизованої системи бухгалтерського обліку.
Код ДК 021:2015: 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення
Кількість 12 місяць
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
МАСЛО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
Ціна пропозиції 90 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.01.2025 13:12
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: dc90d854b7d846a885ca11cce1540ded
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-28-009299-a-b1
Постачальник: МАСЛО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
Номер договору: 3-ВВО
Сума договору: 90 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуги з супроводу автоматизованої системи бухгалтерського обліку.: 7 500.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 24.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 24.01.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Дог ФОП МАСЛО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА_№ З-ВВО від 24.01.25(авт...