• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Теплова енергія (закупівля здійснюється з урахуванням положень абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником). Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, додається у вигляді прикріплених документів

Завершена

646 787.08 UAH без ПДВ
Номер: 6b423ed2585a4889a678e1864f5f5f8f
Внутрішній номер закупівлі: 24201915
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-27-019635-a   
Замовник: МОРИНСЬКА ГІМНАЗІЯ З ПОЧАТКОВОЮ ШКОЛОЮ ТА ДОШКІЛЬНИМ ПІДРОЗДІЛОМ КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Оксана Анатоліївна Тарасенко +380976072285 morunci2@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 із змінами, термін дії воєнного стану встановлено до 08.02.2025 року. Статтею 4 Указу Президента України № 64/2022 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» із змінами, передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася; 3) організовує та здійснює керівництво центральними та іншими органами виконавчої влади в умовах воєнного стану; 4) після початку збройного конфлікту здійснює заходи щодо створення відповідно до норм міжнародного гуманітарного права безпечних зон, організованих у спосіб, який дає змогу забезпечити захист цивільних осіб; 5) визначає особливості здійснення оборонних та публічних закупівель із забезпеченням захищеності державних замовників і замовників від воєнних загроз. Згідно з абзацом сьомим пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, пунктом 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону та з метою виконання покладених на Кабінет Міністрів України повноважень, урядом було прийнято постанову від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якою було затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. У відповідності до положень абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Згідно ст. 12 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», надання житлово-комунальних послуг здійснюється виключно на договірних засадах. Послуги з постачання теплової енергії належать до житлово-комунальних послуг на підставі ч. 1 ст. 5 Закону України «Про житлово-комунальні послуги». Відповідно до статті 21 Закону України «Про теплопостачання», якщо до магістральної або місцевої теплової мережі теплопостачальної організації приєднані дві або декілька теплогенеруючих організацій, то встановлення пріоритетності укладання договорів на закупівлю теплової енергії від них здійснюється на конкурентних засадах. Конкурс організовує виконавчий орган міської або селищної ради в порядку, встановленому законодавством. Відповідно до Наказу директора МОРИНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ З ПОЧАТКОВОЮ ШКОЛОЮ ТА ДОШКІЛЬНИМ ПІДРОЗДІЛОМ КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ № 56-о від 06 липня 2023 року було погоджено намір передачі в оренду з проведенням аукціону об’єкт нерухомого майна - частину приміщення котельні площею 20 м2, що розташована за адресою: 19413, Черкаська область, Черкаський район, с. Моринці, вул. Шкільна, 5 та затверджено умови оренди даного об’єкту згідно додатку. За результатами проведеного аукціону між МОРИНСЬКОЮ ГІМНАЗІЄЮ З ПОЧАТКОВОЮ ШКОЛОЮ ТА ДОШКІЛЬНИМ ПІДРОЗДІЛОМ КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ (Балансоутримувачем) та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРМА-ЕНЕРГО» (Орендарем) укладено Договір оренди № 1 нерухомого майна, що належить до комунальної власності від 01 серпня 2023 року, для використання майна за цільовим призначенням, а саме виключно для розміщення суб’єктів підприємницької діяльності, які здійснюють теплопостачання та виключно з метою встановлення та експлуатації котлів для вироблення теплової енергії з метою теплозабезпечення Моринської гімназії з початковою школою та дошкільним підрозділом Корсунь-Шевченківської міської ради Черкаської області. Згідно абзацу другого частини першої статті 1 Закону України «Про природні монополії» природна монополія – стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв'язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб'єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв'язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги). Згідно пункту 1 Порядку складання та ведення Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, реєстру суб'єктів природних монополій, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 19.10.2017 № 1268 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), складає та веде реєстр суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг. Внесення до Реєстру відомостей про суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, вносяться НКРЕКП до Реєстру станом на останнє число звітного місяця. Реєстр розміщується щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подаються до Антимонопольного комітету України. Згідно ст. 5 Закону України «Про природні монополії» сфера транспортування теплової енергії належить до сфери діяльності суб’єктів природних монополій. А також з урахуванням інформації згідно зведеного переліку суб’єктів природних монополій станом на 31.12.2024 року (зведений перелік доступний для ознайомлення за посиланням: https://amcu.gov.ua/napryami/konkurenciya/arhiv-zvedenogo-pereliku-prirodnih-monopolij/zvedenyi-perelik-pryrodnykh-monopolii-2024), суб’єкт господарювання – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРМА-ЕНЕРГО» є суб’єктом природної монополії в межах території Черкаської області, та провадить господарську діяльність у сфері транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами. Відповідно до статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 13 Закону України «Про теплопостачання», до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері теплопостачання належить, зокрема, встановлення для всіх категорій споживачів тарифів на теплову енергію і тарифів на виробництво теплової енергії (крім тарифів на теплову енергію, вироблену на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях та когенераційних установках) у порядку і межах, визначених законодавством. Постанова НКРЕКП від 22.03.2017 № 308 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері теплопостачання» (зі змінами) (далі — Ліцензійні умови) передбачає, що ліцензіати (тобто суб’єкти господарювання, що здійснюють виробництво / транспортування / постачання теплової енергії) зобов’язані здійснювати свою діяльність за тарифами, що встановлюються уповноваженим органами місцевого самоврядування (в деяких випадках, уповноваженим законом державним колегіальним органом). Тариф на теплову енергію, її виробництво/послуги з постачання теплової енергії, для котельні ТОВ «АРМА-ЕНЕРГО» з використанням альтернативних джерел енергії на 2024-2025 роки, встановлено Рішенням виконавчого комітету Корсунь-Шевченківської міської ради Черкаської області № 284 від 09.10.2024 року, із змінами внесеними Рішенням виконавчого комітету Корсунь-Шевченківської міської ради Черкаської області № 11 від 16.01.2025 року. Під час укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель Учасником надано наступні документи: - ліцензію на право провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії на установках з використанням альтернативних джерел енергії, видану Розпорядженням Черкаської обласної військової адміністрації № 676 від 10.11.2023 року; - ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання теплової енергії, видану Розпорядженням Черкаської обласної військової адміністрації № 677 від 10.11.2023 року; - декларацію № 043788/23 про провадження господарської діяльності. Замовник здійснює закупівлю теплової енергії згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, а саме з урахуванням підключення відповідних технологічних мереж споживача (Замовника) безпосередньо до мереж учасника та за умови затверджених тарифів на постачання теплової енергії для даного постачальника. Отже, з урахуванням наявних в Учасника, станом на дату прийняття замовником рішення про здійснення закупівлі, технічних причин, вказаних вище та затверджених тарифів на теплову енергію, замовником прийнято рішення здійснити закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель з підстави, що передбачена згідно абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Документальним підтвердженням підстави для укладення договору про закупівлю та відсутності конкуренції з технічних причин є: 1. Закон України «Про житлово-комунальні послуги» 2. Закон України «Про теплопостачання» 3. Закон України «Про природні монополії» 4. РЕЄСТР СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ У СФЕРАХ ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ, ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОВІДВЕДЕННЯ, СТАНОМ НА 31.12.2024* 5. ЗВЕДЕНИЙ ПЕРЕЛІК СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ станом на 31.12.2024 6. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» 7. Постанова НКРЕКП від 22.03.2017 № 308 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері теплопостачання» (із змінами) 8. Наказ директора МОРИНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ З ПОЧАТКОВОЮ ШКОЛОЮ ТА ДОШКІЛЬНИМ ПІДРОЗДІЛОМ КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ № 56-о від 06 липня 2023 року 9. Договір оренди № 1 нерухомого майна, що належить до комунальної власності від 01 серпня 2023 року 10. Рішення виконавчого комітету Корсунь-Шевченківської міської ради Черкаської області № 284 від 09.10.2024 року, із змінами внесеними Рішенням виконавчого комітету Корсунь-Шевченківської міської ради Черкаської області № 11 від 16.01.2025 року 11. Розпорядження Черкаської обласної військової адміністрації № 676 від 10.11.2023 року 12. Розпорядження Черкаської обласної військової адміністрації № 677 від 10.11.2023 року 13. Декларація № 043788/23 про провадження господарської діяльності. З огляду на вищезазначене та з урахуванням положень Особливостей, у Замовника наявні підстави для здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів для придбання послуг відповідно до абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей, у зв’язку із відсутністю конкуренції з технічних причин, яка документально підтверджується замовником.
Очікувана вартість: 646 787.08 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Теплова енергія
Код ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Кількість 172 гігакалорія
Період постачання до 31.03.2025
Місце постачання 19413, Україна, Черкаська область, Черкаський район, село Моринці, вул. Шкільна, будинок 5 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМА-ЕНЕРГО"
Ціна пропозиції 646 787.08 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.01.2025 22:57
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: e4773c5a1edf4a59a8d9623fabd527e9
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-27-019635-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМА-ЕНЕРГО"
Номер договору: 2
Сума договору: 646 787.08 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.01.2025 00:00 - 01.06.2025 00:00
Дата підписання: 20.01.2025 10:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір № 2 про закупівлю теплової енергії на 2025 рік.pdf
pdf
Рішення щодо застосування винятку (ВІДСУТНІСТЬ КОНКУРЕНЦІЇ)...