-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Папір для друку
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом 20 днів з моменту підписання Договору, але не пізніше 28.02.2025 р.
Торги відмінено
71 960.00
UAH з ПДВ
Номер:
adc6c6e58bc74d4486890e42f716be34
Внутрішній номер закупівлі:
24199184
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-01-27-016919-a
Замовник:
Рівненський обласний центр зайнятості
×
-
Код ЄДРПОУ:
05430879
-
Адреса:
33013, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Кавказька, 9а
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Контактна особа:
Швед Інна Олександрівна +380965395359 shved@rvocz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
71 960.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
27.01.2025 16:59 - 30.01.2025 00:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом 15 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 робочі дні
Умови поставки:
підписання договору - 100%
- Подіяпідписання договору
- ОписПостачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом 20 днів з моменту підписання Договору, але не пізніше 28.02.2025 р.
- Розмір100%
- Тип оплатиОдноразова поставка
- Період у днях20 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Кількість
514 пачка
Період постачання
до 28.02.2025
Інформація про скасування
Номер:
0a9ad4623f974947a75b90c30c364948
Причина скасування:
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування:
В проєкті договору було зазначено про обов’язок Постачальника здійснити поставку Товару протягом 20 днів з моменту підписання Договору, але не пізніше 30.02.2025 р. В той же час поставка товару необхідна не пізніше 28.02.2025 року, про що зазначено в електронних полях.
Дата опублікування:
28.01.2025 10:58
Дата виконання:
28.01.2025 10:58
Статус:
Виконано