• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів

Завершена

1 929 200.00 UAH без ПДВ
Номер: abf59f26b2054cc7abf47e615dfbf9ba
Внутрішній номер закупівлі: 24196816
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-27-014542-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 11 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактна особа: Омелян Оксана 380665606972 school.11.lutsk@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: 26 грудня 2024 року була оголошена процедура відкритих торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015; 55510000-8 «Послуги їдалень». Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-12-26-016587-a. 04.01.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк , установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятого відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятий відсоток був зазначений у тендерній документації.
Очікувана вартість: 1 929 200.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 28000 послуга
Період постачання 13.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 43023, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ НАЛИВАЙКА, будинок 10Б На карті
Послуги з організації гарячого харчування пільгових категорій учнів 5-11 класів
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 10584 послуга
Період постачання 13.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 43023, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ НАЛИВАЙКА, будинок 10Б На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
КП "Луцький комбінат шкільного і студентського харчування"
Ціна пропозиції 1 929 200.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.01.2025 15:47
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 9a7c03716fc647e1930a5b753b8dc0a1
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-27-014542-a-a1
Постачальник: КП "Луцький комбінат шкільного і студентського харчування"
Номер договору: 02-25
Сума договору: 1 929 200.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 13.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 23.01.2025 15:00
Статус:
Підписаний
PDF
Договір 02-25 харчування 23 01 2025.PDF