• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Крупа манна, марка М, ГОСТ 7022

Місце поставки товарів: 39605, Україна, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Гоголя, буд.5, склад їдальні Кременчуцького льотного коледжу ХНУВС. Доставка виконується узгодженими дрібними партіями транспортом Учасника 3 рази на тиждень, а в непередбачуваних випадках протягом не більше 3-х годин з моменту отримання заявки, з урахуванням терміну придатності до споживання. Учасник самостійно та за свій рахунок, проводить доставку (враховуючи навантажувально -розвантажувальні роботи) Товару до місця поставки товарів. Товар поставляється спеціалізованим транспортом Учасника до Замовника, який повинен відповідати встановленим гігієнічним та санітарним вимогам, в тому числі щодо дотримання товарного сусідства продуктів харчування, забезпечувати відповідний температурний режим, та мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення Товарів, які є об’єктами санітарного нагляду, згідно чинного законодавства.. Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти харчування здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Під час постачання Товарів вони повинні мати при собі завірені належним чином копії: - свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; - санітарний паспорт транспортного засобу; - документ, що підтверджує санітарну обробку автомобіля; - особових медичних книжок з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів; - мають бути забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями). Документи, що супроводжують поставку, повинні надаватися для огляду на першу вимогу відповідальних посадових осіб, які приймають продукти харчування. Поставка конкретної партії Товару здійснюється на підставі замовлення Замовника. Замовлення передається телефоном. У разі необхідності для Замовника або на вимогу Учасника замовлення підтверджується письмово. Письмове замовлення повинне містити наступну інформацію: а) асортимент Товару; б) кількість товару; в) дату поставки Товару. Замовлення повинні надаватися не менш ніж за один календарний день до дати поставки Товару представнику Учасника, повноваження якого підтвердженні дорученням. За необхідністю замовлення Замовником може надаватися Учаснику за допомогою електронної пошти, факсимільного зв'язку або засобами зв'язку, що забезпечують фіксування тексту й дати замовлення. 3.3. Приймання товару по якості та кількості здійснюється на складі Замовника згідно чинного Законодавства . Термін приймання товару на момент поставки, за місцем призначення повинен становити не менше 90 % від зазначеного на упаковці. Якщо під час приймання-передачі Товару не було виявлено жодних відхилень по якості або кількості, то Товар вважається прийнятим. 3.4. Замовник має право заявити про приховані недоліки поставленого Товару протягом п'яти календарних днів з моменту прийому Товару. У такому разі Замовник письмово повідомляє про це Учасника. Уповноважений представник Учасника зобов'язаний прибути до Замовника протягом одного календарного дня з дати отримання Учасником такого повідомлення для огляду Товару з метою складання акту прийомки Товару по кількості та якості з уповноваженою особою Учасника, або з представником незацікавленої установи, організації, у разі неявки уповноваженої особи Учасника. 3.5. У разі поставки Учасником неякісного Товару або будь-якої його партії, такий Товар або партія Товару підлягає заміні на Товар належної якості, визначеної у Договорі, протягом 3-х календарних днів з дати отримання Учасником відповідної вимоги (претензії) Замовника. Всі витрати, пов’язані із заміною неякісного Товару на якісний, здійснюються за рахунок Учасника.

Завершена

4 800.00 UAH з ПДВ
Номер: 52aa5f49465a47188d7b5043d9a6c85d
Внутрішній номер закупівлі: 24195926
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-27-013640-a   
Замовник: Кременчуцький льотний коледж Харківського національного університету внутрішніх справ
Контактна особа: Сухоменюк Сергій Миколайович +380536758237 tenderklk1@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 15620000-0 Крохмалі та крохмалепродуктиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 4 800.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 27.01.2025 15:35 - 03.02.2025 00:00
Період кваліфікації: 03.02.2025 00:00 - 03.02.2025 09:25
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
підписання договору - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Крупа манна, марка М, ГОСТ 7022
Код ДК 021:2015: 15620000-0 Крохмалі та крохмалепродукти
Кількість 200 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 39605, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул. Гоголя, буд. 5 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСМАК"
Початкова пропозиція 4 788.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 788.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.02.2025 09:25
Відповіді на вимоги 2
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: ba7738456a4246938358a6636800a220
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-27-013640-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСМАК"
Дані про підписанта Постачальника: Сисоєва Олена Анатоліївна, u.smak@ukr.net, 380996888501, UA693077700000026002211201838, Статуту, Директор
Номер договору: 21
Сума договору: 478.80 UAH з ПДВ
Сума договору: 399.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.02.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 06.02.2025 00:00
Статус:
Підписаний
Договір
pdf
Додаткова угода _ 1 від 06.11.2025 до Договору _ 21 від 06 л...
p7s
sign.p7s