• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування(Послуги з організації гарячого харчування (гарячих обідів) для учнів початкових 1-4 класів, та учнів пільгової категорії у закладах загальної середньої освіти Верховинської селищної ради

Завершена

1 145 148.50 UAH без ПДВ
Номер: 7527fc208fcd4cc6a7842c43e03bba42
Внутрішній номер закупівлі: 24191224
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-27-008944-a   
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Верховинської селищної ради
Контактна особа: Дутчак Галина Федорівна +380686295539 tenosver@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: UA-2025-01-10-007145-a
Очікувана вартість: 1 145 148.50 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування (гарячих обідів) для учнів початкових 1-4 класів, та учнів пільгової категорії Верховинського ліцею
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 25447 послуга
Період постачання до 24.12.2025
Місце постачання 78701, Україна, Івано-Франківська область, смт. Верховина, Верховинський ліцей На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Іванюк Світлана Юріївна
Ціна пропозиції 1 145 148.50 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.01.2025 13:23
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 7b91e8840f584e699ceb77fc9aa23698
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-27-008944-a-b1
Постачальник: ФОП Іванюк Світлана Юріївна
Номер договору: 27
Сума договору: 1 145 148.50 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 20.01.2025 00:00
Статус:
Розірваний
договір
обгрунтування
угода на розірвання
p7s
sign.p7s