• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

М’ясо ДК 021:2015:15110000-2 (Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143) для закладів дошкільної освіти Сихівського району м. Львова

Переможець відбору (постачальник) при підписанні Договору погоджується, що його діяльність відповідає вимогам чинного законодавства України, зокрема щодо дотримання належних вимог поставки товарів, що є предметом закупівлі та при постачанні дотримані вимоги до товару згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 та інших нормативно-правових актів України, а також щодо дотримання інших вимог, у підтвердження яких подав шляхом надсилання скан-копій документів на електронну адресу Замовника sl_osvitalviv@ukr.net з подальшим підтвердженням поштою (адресна доставка, пошта тощо) (дата отримання замовником документів вважається дата надходження електронного листа на вказану електрону пошту замовника) наступні документи під час укладення договору про закупівлю: - рішення (повідомлення), видані на ім’я Переможця відбору (Постачальника) територіальним органом Держпродспоживслужби України або його територіальним відділенням, що містять реєстраційний номер потужності (-ей) Постачальника, які використовуються під час обігу харчових продуктів, а саме: експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки, реалізації харчових продуктів (відповідний тип продукції згідно типу предмета закупівлі), який видано на ім’я Переможця відбору (постачальника) та/або документ про державну реєстрацію потужностей оператора ринку для провадження діяльності, пов’язаної із зберіганням, транспортуванням та реалізацією харчових продуктів, виданий на ім’я Переможця відбору (Постачальника). - документ (акт) Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку – Переможцем відбору (Постачальником), вимог законодавства про харчові продукти (Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2023 року № 1503), виданий не раніше 2024 року, без виявлених порушень вимог законодавства. *у випадку якщо експлуатаційний дозвіл виданий не на ім’я Переможця відбору (Постачальника), та/або документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку, видано не на ім’я власника потужностей, та/або документ (акт) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) виданий не на ім’я Переможця відбору (постачальника), Переможець відбору (Постачальник) зобов’язаний надати документ (наприклад договір оренди тощо), який підтверджує право користування потужностями (об’єктами) власника, на ім’я якого виданий експлуатаційний дозвіл та/або на ім’я якого є проведена державна реєстрація потужностей оператора ринку та на ім’я якого проведене обстеження приміщення(ь) (плановий (позаплановий) захід державного контролю (інспектування)). - документ, який підтверджує реєстрацію потужностей оператора ринку транспортних засобів, виданий на ім’я Переможця відбору(Постачальника), що використовуються для транспортування харчових продуктів (відповідний тип продукції згідно типу предмета закупівлі). У разі використання Переможцем відбору (Постачальником) послуг перевезення, засвідчений належним чином перевізником, документ, що підтверджує реєстрацію потужностей оператора ринку транспортних засобів, виданого на ім’я перевізника (тобто перевізник є відповідним оператором ринку транспортних засобів щодо перевезення харчових продуктів); *у разі якщо документ, який підтверджує реєстрацію потужностей оператора ринку транспортних засобів, виданий не на ім’я Переможця відбору (Постачальника), Переможець відбору (Постачальник) зобов’язаний надати документ (н-д. договір оренди або договір про надання послуг перевезення тощо, де зазначено автомобілі(ь), яким(и) буде здійснюватися перевезення товару), який підтверджує право користування потужностями (транспортними засобами) власника, на ім’я якого проведена реєстрація потужностей оператора ринку транспортних засобів. - документ, що підтверджує проведення у 2025 році санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту(ів) згідно чинного законодавства України, яким (якими) здійснюватиметься поставка товарів, зазначених в специфікації, та на який (які) надані документ (и), який (і) підтверджує реєстрацію потужностей оператора ринку транспортних засобів (договір на проведення санітарної обробки автотранспорту, та документ(и), який(і) підтверджує(ють) проведення санітарної обробки (дезінфекції), та документ про дослідження змивів з поверхонь автотранспорту на патогенну та умовно- патогенну мікрофлору автотранспорту). Під час дії цього Договору Замовник має право здійснювати перевірку наявності документів, що підтверджують проведення періодичної санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту(ів) згідно чинного законодавства України, яким (якими) здійснюватиметься поставка товарів, зазначених в Специфікації. - чинні на дату укладання договору особові медичні книжки водіїв,осіб, які супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи,Переможця відбору (Постачальника), які будуть залучені до виконання Договору з відмітками про проходження ними обов'язкового профілактичного медичного огляду. - Переможець відбору (Постачальник) надає документи, які видані Переможцю органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством із акредитації України, чинні на момент укладення договору: cертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі» (ISO 22000:2018, IDT), а також звіт про аудит системи менеджменту на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2019. - лист (довідка), в якій вказаний номер телефону та електронна поштова адреса Постачальника для надання заявок Замовником на постачання партії Товару, із зазначенням ПІБ представника Постачальника, відповідального за отримання заявок Замовника. 13.8. У разі ненадання Постачальником документів, визначених у пункті 13.7. цього Договору в строки, передбачені Порядком формування та використання електронного каталогу затвердженого Постановою КМУ №822 від 14.09.2020р., вважається, що Постачальник не підписав Договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою КМУ №822 від 14.09.2020р.

Завершена

6 177 600.00 UAH з ПДВ
Номер: 819b0835c8094c77b98c40dfaae784ad
Внутрішній номер закупівлі: 24165672
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-24-003418-a   
Замовник: Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради
Контактна особа: Пашковська Софія 380322546423 sophiapashkovska@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясоАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 6 177 600.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 24.01.2025 10:36 - 29.01.2025 00:00
Період кваліфікації: 29.01.2025 00:00 - 30.01.2025 08:49
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143
Код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо
Кількість 37440 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Поставка товару вказана у Додатку № 2 до Договору (Поставка для закладів дошкільної освіти Сихівського району м. Львова ) На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "ПРОЦЬ АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ"
Початкова пропозиція 5 237 856.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 237 856.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.01.2025 08:49
Відповіді на вимоги 5
Документи 2
Скарги 0
ФОП Дорош Роман Володимирович
Початкова пропозиція 5 597 280.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 597 280.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 1
Скарги 0
ФОП "СТАЙОХА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Початкова пропозиція 5 687 884.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 687 884.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 2
Скарги 0
ФОП Качмарик Тарас Степанович
Початкова пропозиція 5 990 400.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 990 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 0a5e9e84c2ce4c239d4712e9f13b6785
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-24-003418-a-c1
Постачальник: ФОП "ПРОЦЬ АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ"
Дані про підписанта Постачальника: ПРОЦЬ АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ, andrew.pr@ukr.net, +380966683535, UA753257960000026000301171898, ВИПИСКИ №24150000000063493, ФОП
Номер договору: 28
Сума договору: 5 237 856.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 03.02.2025 15:00
Статус:
Розірваний
pdf
договір_20250203_0001.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s