• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з Захоронення, в т.ч. Приймання, Зберігання, Розміщення Відходів (Твердих Побутових Відходів/ промислових Відходів 3/4 класу)

Завершена

462 240.00 UAH з ПДВ
Номер: 7e10a31fc6f244a1ab154bc3e51472c3
Внутрішній номер закупівлі: 24154410
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-23-012920-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Контактна особа: Марія СОРОКА 380444682106 cheu@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Комунальне підприємство «Шляхо-експлуатаційне управління по ремонту та утримання автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-01-09-005441-a. 19.01.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до пункту 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається. При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуги та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді файлу «Обґрунтування підстави».
Очікувана вартість: 462 240.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з Захоронення, в т.ч. Приймання, Зберігання, Розміщення Відходів (Твердих Побутових Відходів/ промислових Відходів 3/4 класу)
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПрАТ «Київспецтранс»
Ціна пропозиції 462 240.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.01.2025 14:47
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: ab6b5f2e40fd46deae4000a6ee202020
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-23-012920-a-a1
Постачальник: ПрАТ «Київспецтранс»
Номер договору: 605107/55
Сума договору: 462 240.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 385 200.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 23.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 23.01.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 605107-55.pdf
pdf
Обґрунтування_підстави.pdf
pdf
ДУ 1_605107-55.pdf
p7s
sign.p7s