• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації харчування (55321000-6 – Послуги з готування їжі) (послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій) 10 лотів

Завершена

375 000.00 UAH з ПДВ
Номер: c5b4db93d302493eab00901bd2ad119f
Внутрішній номер закупівлі: 24152885
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-23-011401-a   
Замовник: Відділ освіти Косівської міської ради
Контактна особа: Лозован Оксана Онуфріївна +380347824784 osvita.kosiv.mr@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Підпунктом 6 пункту 13 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, зокрема: 6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. 13 січня 2025 року відкриті торги з урахуванням особливостей щодо Закупівлі були автоматично відмінені електронною системою закупівель з підстави передбаченої підпунктом 2 пункту 51 Особливостей, а саме: неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, встановлений замовником згідно з цими особливостями. Звіт про результати проведення процедури закупівлі за № UA-2025-01-05-000880-a (додається).
Очікувана вартість: 375 000.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
лот № 4 – Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Шешорської гімназії імені В’ячеслава Чорновола
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 30.05.2025
Місце постачання 78623, Україна, Івано-Франківська область, с. Шешори Косівський район, вул. Шевченка, 134 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Полагнюк Любов Іванівна
Ціна пропозиції 375 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.01.2025 14:13
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: dc2b0c446a364c35aba06e6d837a5ac2
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-23-011401-a-c1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Полагнюк Любов Іванівна
Номер договору: 3
Сума договору: 228 700.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 16.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 16.01.2025 00:00
Статус:
Виконаний
Договір
pdf
дод дог 3 Полагнюк.pdf
pdf
дод.Полагнюк 3.pdf
p7s
sign.p7s