• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 15550000-8 Молочні продукти різні (Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г)

УМОВИ ПОСТАВКИ: Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 31 грудня 2025 року. Місце поставки товару: 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Поставка товарів здійснюється дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну адресу Постачальника або за допомогою телефонного зв’язку чи в месенджері за телефонним номером (через Viber, WhatsApp, Telegram тощо)), зазначену в цьому Договорі. Заявка вважається отриманою Постачальником через дві години з моменту відправки Замовником електронного повідомлення. ОРІЄНТОВНИЙ ГРАФІК ПОСТАВКИ: ДВА-ТРИ РАЗИ НА ТИЖДЕНЬ. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами. Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, що забезпечує збереження товару цього роду за звичайних умов зберігання і транспортування та відповідає встановленим вимогам, встановленим актами цивільного законодавства, стандартам. Маркування згідно діючих ТУ і ГОСТів. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності. УМОВИ ОПЛАТИ: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ Не пізніше дати укладення Договору Постачальником надається Замовнику забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії) як забезпечення виконання цього Договору (далі — Банківська гарантія) в розмірі 5 відсотків від вартості цього Договору в національній валюті України — гривні. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранта на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Банківська гарантія має відповідати нормам статей 560–569 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна відповідати таким вимогам: - Банківська гарантія повинна діяти з дати її видачі, але не пізніше дати укладення Договору. - Дата закінчення дії Банківської гарантії: повинна перевищувати строк дії Договору не менш чим на 5 днів; - Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний та безвідкличний обов'язок банку-гаранта сплатити на користь Замовника повну суму банківської гарантії, яка визначена Договором, за вимогою Замовника, у разі порушення Постачальником умов Договору щодо постачання товару. - Строк сплати коштів за банківською гарантією: за цією гарантією банк-гарант безвідклично зобов’язаний сплатити Замовнику (бенефіціару) суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі — вимога). До банківської гарантії надаються копії документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. У разі продовження строку дії Договору дія банківської гарантії повинна продовжуватись на відповідний строк. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ.

Торги відмінено

1 553 630.00 UAH з ПДВ
Номер: c83c7342cb9b477b81ed74cf472d868e
Внутрішній номер закупівлі: 24138684
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-22-017938-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Контактна особа: Гриненко Наталія Георгіївна 0577050223 tk_okb@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 553 630.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 22.01.2025 16:53 - 28.01.2025 00:00
Період кваліфікації: 28.01.2025 00:00 - 28.01.2025 08:33
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г
Код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки
Кількість 37000 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 На карті

Інформація про скасування

Номер: b581c885f5c44adb8ac208cf398d73f6
Причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: Під час проведення запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі щодо Закупівлі було виявлено, що оприлюдненні інформації про назву закупівлі в частині кода ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника було допущено механічну помилку. Враховуючи викладене, подальша потреба в запиті пропозицій постачальників щодо Закупівлі за наступним кодом ДК відсутня.
Дата опублікування: 29.01.2025 09:22
Дата виконання: 29.01.2025 09:22
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП "ГУСЕВ АРТУР ІГОРОВИЧ"
Початкова пропозиція 1 369 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 369 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.01.2025 08:33
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "АЛЕКС"
Початкова пропозиція 1 514 040.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 514 040.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 1
Пропозиція
ФОП Максименко Катерина Сергіївна
Початкова пропозиція 1 546 600.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 546 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 1
Пропозиція