• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки та відновленню картриджів)

Завершена

5 000.00 UAH з ПДВ
Номер: d2c1e4e939314c6c94ca89cc28b5c8f5
Внутрішній номер закупівлі: 24131018
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-22-010247-a   
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Оксана Панченко 380959178005 oksana.panchenko1@kyivcity.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 5 000.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки та відновленню картриджів)
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 20 штука
Період постачання 22.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 03115, Україна, Київська область, м.Київ, проспект Берестейський, будинок 97 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "ТЕХНОСО­ФТСЕРВІС"
Ціна пропозиції 5 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.01.2025 13:46
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 2f2b14d674e94171a6ebb3457d6cbf1b
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-22-010247-a-b1
Постачальник: ТОВ "ТЕХНОСО­ФТСЕРВІС"
Номер договору: 2201/25
Сума договору: 5 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 4 166.67 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки та відновленню картриджів): 250.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 22.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 22.01.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 2201-25.pdf