• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Аксесуари до робочого одягу (Рукавиці робочі)

Строк поставки товарів: 45 календарних днів з дати укладення договору. Спосіб (умови) поставки товарів: DDP «Поставка зі сплатою мита», ІНКОТЕРМС (Офіційні правила тлумачення торговельних термінів Міжнародної Торгової Палати (редакція 2010 року). Покупець зобов’язаний оплатити вартість отриманих товарів відповідно до п.4.2 проекту договору: «4.2. Порядок оплати Товарів: 4.2.1. Покупець здійснює авансовий платіж шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, зазначений у розділі 15 цього Договору, в сумі, що складає 5 % від ціни Договору, зазначеної в п. 3.1 цього Договору, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання від Постачальника оригіналу рахунку-фактури, за умови надання Постачальником та прийняття Покупцем банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу на суму не меншу від суми авансового платежу. Вимоги до банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу наведені в додатку 3 до Договору. Банківська гарантія забезпечення повернення авансового платежу забезпечує повернення авансового платежу у разі порушення Постачальником зобов’язання за Договором. 4.2.2. У разі ненадання Постачальником, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати укладення Договору банківської гарантії повернення авансового платежу або не прийняття її Покупцем через невідповідність умовам додатку 3 цього Договору авансовий платіж Покупцем не здійснюється. В цьому випадку несплата Покупцем авансу не звільняє Постачальника від виконання своїх зобов’язань за цим Договором, а оплата поставлених Товарів здійснюється Покупцем на умовах п.п. 4.2.3 цього Договору. 4.2.3. Покупець зобов’язаний оплатити Постачальнику вартість переданих Товарів, з урахуванням суми авансового платежу, у разі його здійснення, не раніше 7 (семи) та не пізніше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.7 цього Договору.». Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається у вигляді банківської гарантії, в розмірі 5 % ціни договору про закупівлю товарів (матеріально-технічних ресурсів) (надається не пізніше дати укладення договору про закупівлю товарів (матеріально-технічних ресурсів). З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх постачальників, постачальник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ. Під час укладання договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України.

Торги відмінено

3 150 094.65 UAH без ПДВ
Номер: 833d5ed96a4c4fd6921907aadb5f91c5
Внутрішній номер закупівлі: 24127227
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-22-006463-a   
Замовник: Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Контактна особа: Сорока Інна Володимирівна 0444612325 soroka-iv@utg.ua http://utg.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 18140000-2 Аксесуари до робочого одягуАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 3 150 094.65 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 22.01.2025 11:47 - 27.01.2025 11:00
Період кваліфікації: 27.01.2025 11:00 - 29.01.2025 17:00
Умови оплати:
інша подія - 5%
поставка товару - 95%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Рукавиці, покриття - спилок і шкіра, матеріал - шкіра та бавовна, розмір - 2XL (11) та XL (10)
Код ДК 021:2015: 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу
Кількість 10992 пара
Період постачання до 30.04.2025
Місце постачання Україна, Львівська область, с. Угерсько, Стрийського району На карті
Рукавиці, покриття - нітрил, матеріал - нейлон, розмір - М (8), L (9), XL (10), 2XL (11)
Код ДК 021:2015: 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу
Кількість 17384 пара
Період постачання до 30.04.2025
Місце постачання Україна, Львівська область, с. Угерсько, Стрийського району На карті

Інформація про скасування

Номер: 7a9c8bfa02c74caf8faf0e8773489994
Причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: Замовником прийняте рішення про відміну закупівлі з використанням електронного каталогу з підстав, передбачених пп.1 п.65 Постанови КМУ 822 від 14.09.2020 із змінами.
Дата опублікування: 06.02.2025 10:29
Дата виконання: 06.02.2025 10:29
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "КРІП-МЕТ"
Початкова пропозиція 1 343 970.80 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 343 970.80 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.01.2025 17:00
Відповіді на вимоги 12
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЛЬТРАСЕЙФЕТІ"
Початкова пропозиція 1 465 798.40 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 465 798.40 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 12
Документи 1
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
Початкова пропозиція 1 681 056.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 681 056.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 12
Документи 1
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД"
Початкова пропозиція 2 151 524.64 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 151 524.64 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 12
Документи 1
Скарги 0
Фізична особа підприємець Гнатюк Тетяна Сергіївна
Початкова пропозиція 3 040 000.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 040 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 12
Документи 1
Скарги 0