• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації гарячого харчування дітей пільгових категорій та учнів 1-4 класів у Мукачівська гімназія № 15

Завершена

38 800.00 UAH з ПДВ
Номер: 8ae5a4d2ff534304ac347320017148b5
Внутрішній номер закупівлі: 24124674
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-22-003896-a   
Замовник: Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Контактна особа: Мошинська Валерія Валеріївна +380509090094 Osvitammr@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: UA-2025-01-09-004502-a ( ЛОТ16)
Очікувана вартість: 38 800.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування дітей пільгових категорій та учнів 1-4 класів у Мукачівська гімназія № 15
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Паркова,12 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Коструб Оксана Ярославівна
Ціна пропозиції 38 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.01.2025 10:47
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 6e601d04c7f241e0b247bd4051bd3eb6
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-22-003896-a-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Коструб Оксана Ярославівна
Номер договору: 08/п
Сума договору: 38 800.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуги з організації гарячого харчування дітей пільгових категорій та учнів 1-4 класів у Мукачівська гімназія № 15: 38 800.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 20.01.2025 00:00
Статус:
Підписаний
Договір
обґрунтування