• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари (ДК 021-2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)

Завершена

10 963.00 UAH без ПДВ
Номер: a8bc5191a20f4488b63e3be7a504378d
Внутрішній номер закупівлі: 24112587
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-21-013147-a   
Замовник: Орган державної влади Головне управління Державної міграційної служби України в Донецькій області
Контактна особа: Вакуленко Дмитро Іванович +380980450191 proz@gudms.dn.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 10 963.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку Maestro Standart+
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, 11 На карті
Канцелярські товари в асортименті (відповідно до специфікації договору)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 162 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, 11 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "Бабич Елла Петрівна"
Ціна пропозиції 10 963.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.01.2025 14:43
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: cf1a082de3a845aab9337b224d3480bc
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-21-013147-a-c1
Постачальник: ФОП "Бабич Елла Петрівна"
Номер договору: 12
Сума договору: 10 963.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 21.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 21.01.2025 00:00
Статус:
Виконаний
p7s
sign.p7s