• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень)

Завершена

1 718 540.00 UAH без ПДВ
Номер: 34d3886181e54310a8f8194cd1b9e798
Внутрішній номер закупівлі: 24098522
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-20-019757-a   
Замовник: КУ Ліцей № 16 імені Юрія Дрогобича Дрогобицької міської ради Львівської області
Контактна особа: Чайковська Наталія Василівна +380967553207 drogobych_vo.school16@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Ліцей № 16 імені Юрія Дрогобича Дрогобицької міської ради Львівської області має необхідність у закупівлі послуг з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів. З цією метою були оголошені відкриті торги (з особливостями) (ідентифікатор в ЕСЗ UA-2025-01-06-007221-a). Ця закупівля не відбулася у зв’язку із відсутністю учасників, про що 14.01.2025р. в електронній системі сформований відповідний звіт (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-06-007221-a). У зв’язку із відміною відкритих торгів замовник має право укласти договір про закупівлю без використання електронної системи відповідно до винятку, передбаченого п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 р. (далі - Особливості), згідно із яким «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації». Як було зазначено вище, оголошена Замовником закупівля за ідентифікатором в ЕСЗ UA-2025-01-06-007221-a не відбулася саме через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Тому наявна перша умова, яка дає право Замовнику розглядати можливість укладення договору про закупівлю без використання електронної системи. З метою дотримання принципу максимальної економії Замовник здійснив моніторинг цін на послуги їдалень. Замовником було встановлено, що в межах міста Дрогобич та Дрогобицького району середня ціна на харчування за 1 дітодень для учнів 1-4 класів складає 58 грн. Замовник звернувся до підприємця Клімкова Юрія Володимировича з питанням про можливість укласти договір щодо надання послуг з організації шкільногохарчування. ФОП Клімков Ю.В. погодився укласти із Ліцей № 16 імені Юрія Дрогобича Дрогобицької міської ради Львівської області договір про закупівлю. При цьому: - предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, - а також вимоги до учасника процедури закупівлі, - проект договору про закупівлю, - вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. - сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (очікувана вартість: 1`718`540,00 грн без ПДВ; сума договору – 1`718`540,00 грн без ПДВ). За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Згідно із п.3-8 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
Очікувана вартість: 1 718 540.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень) - (закупівля здійснюється відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей)
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 82100, Україна, Львівська область, місто Дрогобич,, вулиця Грушевського 136. На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Клімков Юрій Володимирович
Ціна пропозиції 1 718 540.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.01.2025 19:57
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 0985615b81f24441abcb8654156dca73
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-20-019757-a-c1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Клімков Юрій Володимирович
Номер договору: 1
Сума договору: 1 718 540.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 20.01.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
договір МК.pdf
pdf
до договору МК.pdf
pdf
UA-2025-01-06-007221-a-report 1-4 клвси.pdf