• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Аварійний ремонт димохідної труби Підлубівського ліцею Ємільчинської селищної ради

Завершена

299 987.94 UAH без ПДВ
Номер: f8222faabe6f44dcb5b2948654a84722
Внутрішній номер закупівлі: 24097369
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-20-018603-a   
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактна особа: Наталія Саган +380414921268 41860521@ukr.net http://emilchyn.osv.org.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 09.05.2025 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі - Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період на період 2025року. У відділі освіти, молоді та спорту Ємільчинської селищної ради існує потреба у здійсненні Закупівлі. У Замовника виникла необхідність проведення термінового ремонту пошкодженої димохідної труби Підлубівського ліцею закладу освіти будинку за адресою: вулиця Шевченка, 4, село Підлуби, Звягельський район у зв'язку із зимовим періодом та необхідністю продовжувати очний формат навчання). Враховуючи обмежений час, у Замовника відсутня можливість проведення цієї закупівлі у строки, встановлені Особливостями. При цьому протоколом 1 позачергового засідання селищної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 03.01.2025 підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Протокол № 1 позачергового засідання селищної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 03.01.2025 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог статті 4 Закону для забезпечення наявної потреби Замовника є необхідність у затвердженні річного плану закупівель на 2025 рік щодо Закупівлі (Додаток 1), із зазначенням у примітках, що Закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей. Під час розгляду третього питання порядку денного: На виконання вимог статті 4 Закону є необхідність оприлюднити річний план закупівель на 2025 рік в Електронній системі протягом п’яти робочих днів з дня його затвердження. Під час розгляду четвертого питання порядку денного: Пунктом 13 Особливостей встановлено, що за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи) / місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація в договорі про закупівлю, який укладається відповідно до цього пункту та оприлюднюється в електронній системі закупівель, може зазначатися як назва адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті, селище, село) місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи) / місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті, селище, село), в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги). Отже, з огляду на норми Особливостей є необхідність у прийнятті рішення щодо оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договору про закупівлю та додатків до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі цього протоколу . На виконання вищевикладеного я, уповноважена особа, ВИРІШИВ(ЛА): 1. Здійснити Закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до пп. 4 п. 13 Особливостей. 2. Затвердити річний план закупівель на 2025 рік (Додаток 1). 3. Оприлюднити річний план закупівель / зміни до річного плану закупівель на 2025 рік в Електронній системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом. 4. Оприлюднити в електронній системі звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, щодо Закупівлі, договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі цього протоколу.
Очікувана вартість: 299 987.94 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Аварійний ремонт димохідної труби Підлубівського ліцею Ємільчинської селищної ради
Код ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Кількість 1 робота
Період постачання до 15.04.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРКОТЛОСЕРВІС"
Ціна пропозиції 299 987.94 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.01.2025 17:30
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 2e5fc97b94254e4a97b3ffc14ff2f50e
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-20-018603-a-c1
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРКОТЛОСЕРВІС"
Номер договору: 33
Сума договору: 299 987.94 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 20.01.2025 17:25
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 33.pdf