-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Код ДК 021-2015 (CPV): 22820000-4 - Бланки (Направлення на аналіз; направлення на консультацію в діагностичні кабінети, в лабораторії та результат обстежень; довідка про невідвідування дитячого садка, школи; виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого; довідка про тимчасову непрацездатність студента навчального закладу, про хворобу, карантин і інші причини відсутності дитини, яка відвідує загальноосвітній заклад, дошкільний навчальний заклад; реєстр виданих накладних (вимог); інформована згода та оцінка стану здоров'я особи або дитини одним з батьків або іншим законним представником дитини на проведення щеплення або туберкулінодіагностики; довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов'язкового медичного профілактичного огляду; д-огляд; результат імунохроматографічного дослідження; направлення на аналіз; направлення на консультацію в діагностичні кабінети, в лабораторії та результат обстежень) (за рахунок місцевого бюджету)
Завершена
4 089.40
UAH без ПДВ
Номер:
e9eef7d7ce4249d5bd899c56b9617cbb
Внутрішній номер закупівлі:
24079234
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-01-20-000380-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ БІЛИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44006787
-
Адреса:
39220, Україна, Полтавська область, селище міського типу Білики, вулиця Миру, будинок 6
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Гарда Ольга Іванівна +380668271195 bilikipmsd@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
4 089.40 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Направлення на аналіз
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Направлення на консультацію в діагностичні кабінети, в лабораторії та результат обстежень
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Довідка про невідвідування дитячого садка, школи
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого
Кількість
200 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Довідка про тимчасову непрацездатність студента навчального закладу, про хворобу, карантин і інші причини відсутності дитини, яка відвідує загальноосвітній заклад, дошкільний навчальний заклад
Кількість
2000 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Реєстр виданих накладних (вимог)
Кількість
100 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Інформована згода та оцінка стану здоров'я особи або дитини одним з батьків або іншим законним представником дитини на проведення щеплення або туберкулінодіагностики
Кількість
2000 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов'язкового медичного профілактичного огляду
Кількість
2000 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Д-огляд
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Результат імунохроматографічного дослідження
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Направлення на аналіз
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Направлення на консультацію в діагностичні кабінети, в лабораторії та результат обстежень
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
СПД-ФО Жук Станіслав Олексійович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2483711077
-
Контактна особа:
Жук Станіслав Олексійович 0509339757
-
Адреса:
39221, Україна, Полтавська область, с-ще Білики, вул. Пристанційна 2Г, кв. 2
Ціна пропозиції
4 089.40 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.01.2025 08:49
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
3a26a258e8b14ff68e87fc1c71d4fbb0
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-20-000380-a-b1
Постачальник:
СПД-ФО Жук Станіслав Олексійович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2483711077
-
Адреса:
39221, Україна, Полтавська область, с-ще Білики, вул. Пристанційна 2Г, кв. 2
Номер договору:
3
Сума договору:
4 089.40 UAH без ПДВ
Період дії договору:
15.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
15.01.2025 00:00
Статус:
Підписаний