• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги по забезпеченню передачі сигналу з установок пожежної автоматики (УПА) згідно ДК 021:2015 - 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Завершена

5 576.40 UAH з ПДВ
Номер: aef96923f5454e3fa5d18816e15e9786
Внутрішній номер закупівлі: 24067915
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-17-008994-a   
Замовник: Комунальне підприємство «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради
Контактна особа: Марина Пивоварова +380523540107 oml1tender@ukr.net http://kpoml.wordpress.com
Класифікатор ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладівАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 5 576.40 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги по забезпеченню передачі сигналу з установок пожежної автоматики (УПА)
Код ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість 12 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА"
Ціна пропозиції 5 576.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.01.2025 13:17
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 084c15e355b042f3a87e7d1e9988237b
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-17-008994-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА"
Номер договору: 51/25
Сума договору: 5 576.40 UAH з ПДВ
Сума договору: 4 647.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуги по забезпеченню передачі сигналу з установок пожежної автоматики (УПА): 464.70000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 17.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 17.01.2025 10:00
Статус:
Підписаний