• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Яйця столові курячі

Строк постачання товару Строк поставки товару – з дати підписання договору до 31.12.2025 року (включно). Постачання проводиться Постачальником протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника (телефоном, факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp) у робочі дні з 09:00 до 12:00 години згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності до технічної специфікації (додаток № 1.1) до специфікації, автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб, будь яким зручним для Замовника способом (телефоном, факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp). Місце постачання товару: Датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: місце прийому (зважування) товару), яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку КП «Новомосковська ЦРЛІЛ»», вул..Гетьманська,238 м.Самар Дніпропетровської обл. 51208, Україна. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку лікарні, здійснюється представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими тендерною пропозицією Постачальника та чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Постачальником належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Постачальника. Приймання-здача товару проводиться на складі харчоблоку КП «Новомосковська ЦРЛІЛ » згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та коштів місцевих бюджетів Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника

Завершена

62 700.00 UAH з ПДВ
Номер: e6513c3dc972451f8954810f38aa4375
Внутрішній номер закупівлі: 24066645
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-17-007721-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМОСКОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РЕГІОНАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ"
Контактна особа: Людмила Засядьвовк +380974812478 ncrlplan@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 62 700.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 17.01.2025 12:33 - 22.01.2025 10:30
Період кваліфікації: 22.01.2025 10:30 - 22.01.2025 11:46
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Яйця столові курячі
Код ДК 021:2015: 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція
Кількість 11400 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 51208, Україна, Дніпропетровська область, м. Самар, вул. Гетьманська, 238 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП КОРЖ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
Початкова пропозиція 46 740.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
46 740.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.01.2025 11:46
Відповіді на вимоги 3
Документи 1
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»
Початкова пропозиція 49 932.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
49 932.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 1
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДУКТЛАЙН"
Початкова пропозиція 58 140.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
58 140.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 1
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Гентеш Ірина Григорівна
Початкова пропозиція 58 140.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
58 140.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "БГМ-АГРО"
Початкова пропозиція 61 560.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
61 560.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: 25a9eb2eedb1452a94647a10f8a5a2de
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-17-007721-a-a1
Постачальник: ФОП КОРЖ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
Дані про підписанта Постачальника: Юрій Корж, 0909korzh@gmail.com, 380983400116, UA63 305299 00000 26000050318596, Виписки, Директор
Номер договору: 21
Сума договору: 46 740.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 27.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 27.01.2025 14:55
Статус:
Підписаний
pdf
дог.21 від 27.01.25.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ду1 від 10.03 дог.21.pdf
p7s
sign.p7s