-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з організації гарячого харчування учнів Зарічанського ліцею Делятинської селищної ради (учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» у розмірі 70 % з державного бюджету місцевим бюджетам та 30% за рахунок спів фінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету)
Завершена
589 350.00
UAH без ПДВ
Номер:
06ee95ff6d16426fb1e72f671b0e082a
Внутрішній номер закупівлі:
24058083
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-01-16-018010-a
Замовник:
ЗАРІЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ЯВОРСЬКОГО ДЕЛЯТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
20566092
-
Адреса:
78445, Україна, Івано-Франківська область, с. Заріччя, ВУЛИЦЯ ЦЕРКОВНА, будинок 39
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Гладиш Ольга Іванівна 380971553150 olya.gladysh@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Зарічанський ліцей імені Володимира Яворського Делятинської селищної ради, 78445, Івано-Франківська область, Надвірнянський район, с. Зарічяя, вул. Церковна, 39, код ЄДРПОУ 20566092, юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з організації гарячого харчування учнів Зарічанського ліцею Делятинської селищної ради (учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» у розмірі 70 % з державного бюджету місцевим бюджетам та 30% за рахунок спів фінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету) в кількості: 8587 послуг (порцій) для учнів початкових класів та 3200 послуг (порцій) за кошти місцевого бюджету для категорій учнів 5-11 класів на загальну суму 589350,00 грн. (п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч триста п’ятдесят гривень 00 коп.) без ПДВ. (надалі – Закупівля).
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): Відкриті торги з особливостями за ідентифікатором процедури: UA-2025-01-03-007375-a
Розмір бюджетного призначення: 589350,00 грн. (п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч триста п’ятдесят гривень 00 коп.) без ПДВ
Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Очікувана вартість:
589 350.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
для учнів початкових класів
Кількість
8587 послуга
Період постачання
13.01.2025 - 31.05.2025
Місце постачання
78445, Україна, Івано-Франківська область, с. Заріччя, ВУЛИЦЯ ЦЕРКОВНА, будинок 39
На карті
для учнів пільгових категорій 5-11 класів
Кількість
3200 послуга
Період постачання
13.01.2025 - 31.05.2025
Місце постачання
78445, Україна, Івано-Франківська область, с. Заріччя, ВУЛИЦЯ ЦЕРКОВНА, будинок 39
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Васько Наталія Богданівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2757003428
-
Контактна особа:
Васько Наталія Богданівна 380953687866
-
Адреса:
77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, Грушевського, 17 буд. 11
Ціна пропозиції
589 350.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.01.2025 19:35
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
c297d931968a4428aae9e35b9a59cb1a
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-16-018010-a-b1
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Васько Наталія Богданівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2757003428
-
Адреса:
77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, Грушевського, 17 буд. 11
Номер договору:
01
Сума договору:
332 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
13.01.2025 00:00 - 31.05.2025 00:00
Дата підписання:
13.01.2025 00:00
Статус:
Виконаний